Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Warsztat XRV 650 / XRV 750 > Układ elektryczny i zapłonowy

Układ elektryczny i zapłonowy Montaż, demontaż oraz kontrola elementów jak: alternator, akumulator, regulator napięcia, CDI, okablowanie, światła, bezpieczniki, przełączniki, światła stopu, czujnik nóżki bocznej, wiatraki, klaksony, tripmastery, kontrolki, rozruszniki i kierunkowskazy.

 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Prev Poprzedni post   Następny post Next
Stary 07.09.2017, 09:34   #11
matjas
 
matjas's Avatar

Zapłaciłem składkę :) Dział PiD

Zarejestrowany: May 2008
Miasto: Brzezia Łąka
Posty: 14,737
Motocykl: nie mam AT jeszcze
matjas will become famous soon enough
Online: 4 miesiące 2 tygodni 19 godz 13 min 0
Domyślnie

Dobra - doedukowałem się trochę i zrezygnowałem z zakupu.

Nie ma opcji, żeby działało prawidłowo na światłach mijania, jak zresztą zauważył z praktyki Dubel.
Zwróćcie uwagę jak ułożone jest włókno H4 dla ŚM a jak ułożone są diody w tej żarówce. Ze zdjęć, które widziałem to nie ma porównania z odcięciem dla H4 i nic w tym dziwnego skoro na DŁUGOŚCI czyli tu gdzie ważne jest ogniskowanie, źródło ma trzykrotny rozmiar oryginału.
Nie mam zamiaru zachowywać się jak burak w golfie III z ksenonami i odpuszczę temat.
Ze swoich doświadczeń z przerabianiem oświetlenia na to bardziej, moim zdaniem satysfakcjonujące, to dobrze wspominam tylko zamianę źródła na HID w projektorach - konkretnie LC4 Adv '99 i '01 i B12 '01 - tam świeciło to bardzo ładnie, lepiej niż oryginał i nie było mowy o oślepianiu jakimkolwiek - wiązka była ukształtowana jak żyletą obciął i NIGDY nikt mi nie mignął, pomijając moje wizualne odczucia.

Mam jednak świadomość, że i taka przeróbka jest nielegalna.

Teraz w cegle mam najlepsze oryginalne światło na H4 jakie kiedykolwiek miałem w motocyklu. Myślę o bocznych punktach na ledach CREE, żeby być lepiej widocznym w dzień... ale będę to raczej rzeźbił sam zimą. Kolimatory 55mm z soczewkami już mam. Przeróbka oryginału nie ma sensu jak widzę.
Jak będę składał swojego GSa na desierto z owiewką od LC4, nielegalnie, ale ponownie założę tam H3 HID. 4300K jest niemal nie do odróżnienia od białego halogena.

Resztę pozostawiam do oceny przerabiającym oświetlenie w swoich motkach. Wszystko działa do czasu.
__________________
'Przestań naprawiać kiedy zaczynasz psuć' - Ojciec matjasa
matjas jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
 

Narzędzia wątku
Wygląd

Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
Żarówki zegarów Artuditu Układ elektryczny i zapłonowy 30 15.12.2016 17:10
Żarówki i bezpieczniki jackhammer Przygotowania do wyjazdów 10 11.05.2015 06:57
Pytanie o żarówki. Gradient Układ elektryczny i zapłonowy 42 06.06.2011 18:51
Zarówki postojowe Dubel Układ elektryczny i zapłonowy 9 28.11.2009 10:05


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 05:08.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.