![]() |
|
Układ elektryczny i zapłonowy Montaż, demontaż oraz kontrola elementów jak: alternator, akumulator, regulator napięcia, CDI, okablowanie, światła, bezpieczniki, przełączniki, światła stopu, czujnik nóżki bocznej, wiatraki, klaksony, tripmastery, kontrolki, rozruszniki i kierunkowskazy. |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
![]() |
#18 |
![]() Zarejestrowany: Aug 2014
Miasto: Ostróda
Posty: 40
Motocykl: CRF1000
Przebieg: 52000
![]() Online: 3 dni 10 godz 9 min 48 s
|
![]()
Nie dostałem takiej żarówki jak pisałeś szynszylu (110V 100W). Czy mogę wykorzystać połączone szeregowo dwie żarówki (42V 60W)? Czy to nie będzie zbyt duże obciążenie dla alternatora?
|
![]() |
![]() |
Narzędzia wątku | |
Wygląd | |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
padł alternator? | Włóczykij | Układ elektryczny i zapłonowy | 2 | 12.08.2017 17:50 |
Ohlins - diagnostyka i regeneracja ewentualnie. | Bonjour | Rama, zawieszenia, napęd | 12 | 18.01.2013 21:42 |
alternator podmianka? | mad_leaf | Układ elektryczny i zapłonowy | 9 | 09.11.2011 09:52 |