Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Warsztat XRV 650 / XRV 750 > Uklad paliwowy i wydechowy

Uklad paliwowy i wydechowy Montaż i demontaż baku, kraników , gaźników, , tłumiki , filtry powietrza i paliwa, linki, pompy paliwa elektryczne i podcisnieniowe, ustawienia gaźnika, poprowadzenie przewodów.

 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Prev Poprzedni post   Następny post Next
Stary 17.08.2017, 20:30   #27
Mirek Swirek
BANDA LUBLIN
 
Mirek Swirek's Avatar


Zarejestrowany: Apr 2009
Miasto: Lublin
Posty: 4,082
Motocykl: RD04
Przebieg: Kręcony
Mirek Swirek jest na dystyngowanej drodze
Online: 3 miesiące 2 tygodni 6 dni 11 godz 31 min 42 s
Domyślnie

Rozumiem i nie.
Odkrecone mam dwa krany. Po to sa te dwie rezerwy, zebym wiedzial ile paliwa mi zostalo. Nigdy mnie nie zawiodly, podobnie jak mechaniczna rezerwa w siodemkach, ktore mialem
W moim przypadku, jesli ganiam po miescie i dojazdy peryferyjne, nie tankuje wiecej jak 15 litrow. Moto lzejsze i draznilo by mnie gasniecie motka z tytulu zakreconego kranu.
Zakrecam krany tylko wtedy, gdy zrywam zbiornik.
Mirek Swirek jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
 

Narzędzia wątku
Wygląd

Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
Czujnik i wskaźnik temperatury 7Greg Układ elektryczny i zapłonowy 59 04.10.2018 09:38
Wskaźnik temperatury cieczy. wieczny Układ elektryczny i zapłonowy 8 26.11.2010 13:50
elektroniczny wskaznik biegu chinol Wszystko dla Afryki 20 20.07.2009 12:43
Kontrolka rezerwy paliwa RD07 cichylublin Uklad paliwowy i wydechowy 15 04.08.2008 13:44


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 16:54.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.