![]() |
|
Uklad paliwowy i wydechowy Montaż i demontaż baku, kraników , gaźników, , tłumiki , filtry powietrza i paliwa, linki, pompy paliwa elektryczne i podcisnieniowe, ustawienia gaźnika, poprowadzenie przewodów. |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
![]() |
#26 |
Pracuj uczciwie dla dobra swego kraju- dostaniesz rentę , bilet do raju
![]() Zarejestrowany: Mar 2015
Miasto: Dzierżoniów
Posty: 1,053
Motocykl: RD03
Przebieg: 12 000
![]() Online: 1 miesiąc 1 dzień 20 godz 57 min 34 s
|
![]()
Dzięki MaRP .
Mirek - ciężko mi idzie tłumaczenie , ale się postaram . Są w baku 2 kraniki . Prawy i lewy . Lewy mam cały czas odkręcony a prawy zakręciłem, jakiś rok temu i jest zakręcony do dzisiaj . I tak jężdżę z jednym zakręconym cały czas . I w offie i po czarnym . Dlaczego tak zrobiłem ? W baku trójki ( nie wiem jak ma 4 ) są 2 zagłębienia , najgłębsze miejsca i mozna je nazwać cyckami . W tych zagłębieniach są te 2 kraniki o których pisałem wyżej . Jak paliwo zaczyna się juz w baku kończyć całkowicie ( po wypaleniu czerwonej rezerwy ) silnik zacznie przestawać pracować i zgaśnie w końcu . I w tym momencie ( gdyby czasem zawiodła czerwona lampka albo termistor) zamiast pchać afryke i się pocić ,przychodzi czas na odkręcenie prawego kranika . Po jego odkręceniu mam jakieś 1.5 litra paliwa już ostatecznej rezerwy na którym zrobię ok 20-30 km . To całkiem dużo . W RD07 , którą tez mam , nie ma już tak fajnie . W ogóle trójka fajniejsza :P |
![]() |
![]() |
Narzędzia wątku | |
Wygląd | |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Czujnik i wskaźnik temperatury | 7Greg | Układ elektryczny i zapłonowy | 59 | 04.10.2018 09:38 |
Wskaźnik temperatury cieczy. | wieczny | Układ elektryczny i zapłonowy | 8 | 26.11.2010 13:50 |
elektroniczny wskaznik biegu | chinol | Wszystko dla Afryki | 20 | 20.07.2009 12:43 |
Kontrolka rezerwy paliwa RD07 | cichylublin | Uklad paliwowy i wydechowy | 15 | 04.08.2008 13:44 |