![]() |
|
Rama, zawieszenia, napęd Montaż i demontaż łańcucha, zębatek, zawieszenia przedniego i tylniego, centralki i bocznej podstawki, wahacza z ułożyskowaniem. Numery ram, kierownice, rodzaje łancuchów, podnóżki, półki. |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
![]() |
#6 |
![]() Zarejestrowany: May 2015
Miasto: Kraków
Posty: 3,256
Motocykl: ATAS 2024
Przebieg: 8000
![]() Online: 1 miesiąc 4 dni 12 godz 9 min 12 s
|
![]()
Podszedłem z miernikiem do pomiarów i coś tam dodałem, cos ująłem, generalnie przód mieści sięw dynamicznym SAGu, tyłowi brakuje, doszedłem do maxa napięcia wstępnego,ale dalej jest za duże ugięcie. Natomiast w instrukcji obsługi jest chyba błąd, bo napisali, ze standardowo jes 7 kliknięć od ustawiebia minimalnego, a mnie wyszło,ze od maxymalnego, bo dodałem 4 i zostały tylko 3, a wszystkich klikcięć jest 36.
Natomiast mam pytanie czy pełny obrót przy regulacji bezstopniowej, to jest 180 stopni jak jest śruba z wycięciem na śrubokret, a 360 haj sześciokątna Chodzi mi o regulacje w NAT W centrum na srubokret jest odbicie a szesciokąt na napięcie wstępne jak na obrazku ![]() Ja mam tak w stusunku do tego co wyjechalo z fabryki, waga 92 kg +3 klik napiecie wst. tył -1 klik odbicie tył + 4 obrót napięcie wst. przód + 3 kliki dobicie przód - 3 obroty odbicie przód |
![]() |
![]() |
Narzędzia wątku | |
Wygląd | |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Ustawienie prześwitu okienek w dolnej części lag. | CzarnyEZG | Rama, zawieszenia, napęd | 2 | 23.10.2014 13:15 |
Ustawienie amora | Leonr2 | Rama, zawieszenia, napęd | 13 | 28.03.2013 08:44 |
Highlands Scotland – Lewa jego, lewa jego, lewa jego mac! [2010] | bajrasz | Trochę dalej | 85 | 12.06.2012 01:17 |
moto z UK, ustawienie swiatel | dery | Regularne czynności serwisowe | 11 | 18.09.2008 23:50 |