| 
	 | 
| 
			
			 | 
		#1 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Sep 2016 
				Miasto: Wołomin 
					
				
				
					Posty: 77
				 
Motocykl: CRF1000L 
Przebieg: 11000 
				
				
				 
Online: 2 dni 14 godz 9 min 4 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			w ASO powiedzieli mi że nie jest to przewidziane do instalacji nawigacji z uchwytami Touratecha a tylko na oryginalnym uchwycie producenta navi (te zwykle są z plastiku więc lekkie). Ja mam zumo 395 i uchwyt TT do tego modelu waży z 0,5kg a dotego  zamontowany  mam przez przedłużkę TT więc całość z nawi waży koło 1kg i do tego wydłuża się dźwignia... Mi stelaż wynieniają na gwarancji i kazałem przełożyć navi na kierownicę. Ergonomia trochę słabsza ale wolę tak niż co miesiąc stawiać moto do ASO i tracić sezon...  
		
		
		
		
		
		
		
	Nie patrzyłem w instrukcji czy są wpisane jakieś ograniczenia co do obciążenia tego elementu ale jak zgłosisz do Hondy prośbę o zmianę konstrukcyjną to pewno szybciej wpiszą takie ograniczenie (tak jak w przypadku tylniego bagażnika) niż coś przeprojektują  
		 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#2 | |
			
			
			![]() Zarejestrowany: Nov 2016 
				Miasto: TAK 
					
				
				
					Posty: 135
				 
Motocykl: CRF1000L GS1200adv 
Przebieg: jest 
				
				
				 
Online: 1 tydzień 2 dni 2 godz 28 min 5 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 Cytat: 
	
 No to szczęśliwi ci, którym diler przy zakupie motorka poszerzał horyzonty i namawiał na uchwyt Touratecha bo to jedyny słuszny do NAT, następnie zamawiał i montował taki uchwyt z ZUMO 595   - sam to przeżyłem, ale się nie skusiłem - bo mi kolor uchwytu nie leżał. Ciekawy jestem co ci usłyszą jak stelaż pęknie.Osobiście założyłem na pałąk ZUMO 590 na uchwycie dedykowanym dla BMW 1200 - metalowy, na kluczyk, łączna waga z navi jakieś 850 g, ramię 11 cm. W moim ASO się podobało. Bardziej skłaniam się do stwierdzenia RADIOLOGa: "... sie urwie tylko przy masakrycznym offie ...". 
				__________________ 
		
		
		
		
	Umiejętność prawidłowej oceny przychodzi z doświadczeniem. Niestety doświadczenia przybywa w wyniku niewłaściwej oceny  | 
|
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#3 | |
			
			
			![]() Zarejestrowany: Sep 2016 
				Miasto: Wołomin 
					
				
				
					Posty: 77
				 
Motocykl: CRF1000L 
Przebieg: 11000 
				
				
				 
Online: 2 dni 14 godz 9 min 4 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 Cytat: 
	
  
		 | 
|
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#4 | 
| 
			
			 Autobanned. 
			![]() Zarejestrowany: Feb 2009 
				Miasto: Wawa 
					
				
				
					Posty: 5,227
				 
Motocykl: Tesco 
Przebieg: 45 555 
				
				
				 
Online: 1 miesiąc 3 tygodni 5 dni 14 godz 7 min 24 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Mam pytanie do właścicieli NAT, którzy mieli AT - jak byście opisali jakość użytych materiałów (metal, plastik, guma) współcześnie - to coś lepszego czy gorszego  
		
		
		
		
		
		
			 
		
				__________________ 
		
		
		
		
	 Chromolę Afrykę wolę ...Hobbysta Afrykański. 
			 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#5 | 
			
			
			![]()  | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Z tego co ktoś pisał to "plastiki" wyjątkowo mało elastyczne ale też czekam na opinie użytkowników. 
		
		
		
		
		
		
		
	Ps. Jorge czyżby Ci chodziły po głowie jakieś dziwne myśli związane z nową AT? Nie przejmuj się mi też po tym jak się niedawno do niej przymierzyłem.  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#6 | 
| 
			
			 Born Bad, Dying Worse 
			![]() Zarejestrowany: Jun 2013 
				Miasto: Bielsko-Biała 
					
				
				
					Posty: 26
				 
Motocykl: CRF 1000L Adventure Sports 
				
				
				 
Online: 13 godz 18 min 45 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Plastiki rzeczywiście wyglądaja na takie "łamliwe". Póki co na mojej nawinąłem tylko 2000 km niecałe i raczej po drogach. Teraz prawie na 2 tygodnie jadę na niej na Ukrainę i pojeżdżę po ich legendarnych drogach, zwłaszcza na wschodzie kraju (legendarnych bo wszyscy o nich słyszeli ale nikt nie widział :P) Powinienem w okolicach 3000 km dołozyć. 
		
		
		
		
		
		
			Zobaczymy czy będą trzeszczeć po powrocie. 
				__________________ 
		
		
		
		
	Star Riders Brotherhood Iron Butt Association #56638  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#7 | |
| 
			
			 Autobanned. 
			![]() Zarejestrowany: Feb 2009 
				Miasto: Wawa 
					
				
				
					Posty: 5,227
				 
Motocykl: Tesco 
Przebieg: 45 555 
				
				
				 
Online: 1 miesiąc 3 tygodni 5 dni 14 godz 7 min 24 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 Cytat: 
	
  . Tak czy siak póki co wybrałem sobie dwa nowe modele - dokładnie Afrę i dla odmiany CB 1100 EX - który jest tańszy i ma dla mnie niesamowity urok...PS Szukam powodów na niekupowanie  
		
				__________________ 
		
		
		
		
	 Chromolę Afrykę wolę ...Hobbysta Afrykański. 
			 | 
|
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#8 | |
| 
			
			 Gość 
			
			
			
			
					Posty: n/a
				 
				
				
				
				 
Online: 0 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 Cytat: 
	
 Poliwęglany (szyba i przednia lampa) rysują się od ścierki. Masakra. Plastiki ochraniające bak są super, na dodatek mają taką fakturę, która maskuje obtarcia. Uchwyt z tyłu się wyciera od byle czego. Stary był dużo lepszy. Boczki na moje wyczucie są tej samej jakości. Podobno łamliwe, ale w RD07a też pękały dość łatwo. O korodujących szprychach w NAT to pewnie czytałeś. Moje nie skorodowały, ale temat jest znany. Co do gumy i żelaza to trudno sie wypowiedziec. Stelaż szyby jest faktycznie rachityczny by design.  | 
|
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#9 | |
| 
			
			 Autobanned. 
			![]() Zarejestrowany: Feb 2009 
				Miasto: Wawa 
					
				
				
					Posty: 5,227
				 
Motocykl: Tesco 
Przebieg: 45 555 
				
				
				 
Online: 1 miesiąc 3 tygodni 5 dni 14 godz 7 min 24 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 Cytat: 
	
 Wiecie mam taką anegdotkę. Przyjechał kumpel Suzuki do mnie (Big) aby zamontować seta (urwał jak się wciskał między auta). Śruby jego suki nie starczały gdyż gwint był częściowo uszkodzony (otwór alu seta). Pogmerałem - i nic. Rozwiercania nie mogło być przez mocowanie pompy hebla. W końcu wziąłem śrubę od tłumika mojej Afry (od oryginału) i tam gdzie gwint śrub suzuki się poddawał - moja śruba na 3 zwojach trzyma już 4 rok ... Dodam, że w mojej Afryce część gratów odkręcał po raz pierwszy mechanik forumowy - i nigdy nic się nie urwało i dało rady odkręcić. Fakt, że nawet pod śrubami owiewek mam podkładki oryginalne. 
				__________________ 
		
		
		
		
	 Chromolę Afrykę wolę ...Hobbysta Afrykański. 
			 | 
|
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#10 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Mar 2008 
				Miasto: Germany 
					
				
				
					Posty: 5,909
				 
Motocykl: CRF1000D+Cegla+Czelendz 
				
				
				 
Online: 4 miesiące 1 tydzień 5 dni 18 godz 47 min 30 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Mialem dwie Afryki,a teraz mam CRF.Tez ma u mnie dozywocie,bo DCT a ja juz prawie emeryt jestem.Co do jakosci to podoba mi sie rama,sprawia wrazenie stabilnej i solidnej,metalowy pojemnik na plyn hamulcowy z napisami,jak stara.Ogolnie bardzo przypomina mi stara,dlatego tez ja kupilem.Ma troche wad,jak kazde moto.Prawe mocowanie stopki kierowcy moze byc problemem,plastiki mocowane na plastikowe zatrzaski i co najgorsze te plastikowe wpusty wchodzace w gumki.Juz jeden polamalem,a uwazalem.Ale lubie metalowy zbiornik.Mysle ze dobre gmole i troche indywidualne dopasowanie pod siebie zalatwia sprawe.Bardzo fajna pozycja za kierownica.Ogolnie to taka nowsza wersja starej,ulepszona z wadami,ale do przyjecia.Sprawia wrazenie nie hajtekowej,ale daje radoche pomimo tylko 95 koni.
		 
		
		
		
		
		
		
		
	 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 |