Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > NAT - Nowa (przyszła) Królowa > CRF 1000 L

 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Prev Poprzedni post   Następny post Next
Stary 26.04.2017, 11:23   #11
Emek
I CAN'T KEEP CALM I'M FROM POLAND KU_WA Słońce do 04.09.24
 
Emek's Avatar

Zapłaciłem składkę :) Dział PiD

Zarejestrowany: Aug 2015
Miasto: Scyzortown
Posty: 11,181
Motocykl: No Afrika anymore
Emek jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 rok 7 miesiące 2 tygodni 9 godz 2 min 24 s
Domyślnie

LC 8 1190 ADV R miałem okazję ostatnio przetestować. Ogień, ogień, ogień. W porównaniu z tym modelem NAT to osiołek a raczej żółw. KAT ma jednak wady. W kłębie jest szerszy co powoduje, że jest mniej wygodnie niż na NAT dla osobników o krótkich nogach, do tego jaja się palą od cylindra mimo, że jest jakaś termiczna osłona pod kanapą. Impotencja po dłuższej podróży niemal gwarantowana . KAT gleboodporny jest bardzo, kumpel leżał kilka razy (las, korzenie, pniaki) i żadnych uszkodzeń. Dla mnie zbyt narowisty. Do 6000 jest normalnie a potem siła ciągu wpycha oczy w mózg, spalanie w terenie (lekkim) ok 10l/100, przy lajtowym przelocie porównywalnie z Afrą, może ciutkę więcej ale nie znacząco a bańkę ma większą. W terenie Afra nie spaliła mi więcej jak 7-7,5 latając w ciężkim terenie.
Ja bym wybrał NAT choć KAT daje ogromną frajdę bo siła ciągu jest niesamowita ale to ponad 50 kucy więcej i większa pojemność. Moim subiektywnym zdaniem KAT do zapierdalania a NAT do podróżowania.
Nie mam odniesienia do 950/990.
Emek jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
 

Narzędzia wątku
Wygląd

Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 14:45.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.