![]() |
|
Układ elektryczny i zapłonowy Montaż, demontaż oraz kontrola elementów jak: alternator, akumulator, regulator napięcia, CDI, okablowanie, światła, bezpieczniki, przełączniki, światła stopu, czujnik nóżki bocznej, wiatraki, klaksony, tripmastery, kontrolki, rozruszniki i kierunkowskazy. |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
|
![]() |
#1 |
![]() Zarejestrowany: Oct 2015
Miasto: Krosno Odrzańskie
Posty: 83
Motocykl: RD04
Przebieg: 114000
![]() Online: 2 tygodni 23 godz 9 min 59 s
|
![]()
Właśnie przymierzam się do kupna RN-07 z Rzeszowa. Może ktoś ma na zbyciu?
Regulator już całkiem padł ładowanie na światłach dochodzi do 18v więc ponawiam pytanie czy ma ktos regulator do rd 04 na zbyciu? Pisałem do Pana Mirmila ale się nie odzywa. Ostatnio edytowane przez kudlatov : 11.04.2017 o 22:05 |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
![]() Zarejestrowany: Mar 2015
Posty: 40
Motocykl: nie mam AT jeszcze
![]() Online: 1 dzień 22 godz 54 min 40 s
|
![]()
Przeczytałem wątek i mam w TA problem w zasadzie taki sam jak kolega który ten wątek zakładał. Nie znalazłem jednak odpowiedzi co to może być ? Problem jest w tym taki że wymieniam już któryś raz moduły i boje się że może to być przyczyną ich uszkodzenia ( nie wiem czy wahania napięcia mogą w jakiś sposób też je uszkodzić ? )
Nagrałem 2 filmy z tym co się dzieje, może ktoś się spotkał z taką sytuacją : 1. Ładowanie mierzone na akumulatorze bez świateł, z światłami mijania, z drogowymi https://youtu.be/vswZKR_JwFM 2.Pomiar wyjścia z regulatora ( to jest dla nie największa zagadka) - mierzyłem wyjścia z alternatora i jest ok - 30-60 v ~ ale dlaczego na wyjściu regulatora po dodaniu gazu jest 1v - to nie rozumiem. Sprawdzane na innym regulatorze tak samo to wygląda. https://youtu.be/s6ra4m4W4zQ |
![]() |
![]() |
![]() |
Narzędzia wątku | |
Wygląd | |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Przerobienie regulatora | motomik79 | Układ elektryczny i zapłonowy | 14 | 04.05.2009 11:12 |