![]() |
|
Rama, zawieszenia, napęd Montaż i demontaż łańcucha, zębatek, zawieszenia przedniego i tylniego, centralki i bocznej podstawki, wahacza z ułożyskowaniem. Numery ram, kierownice, rodzaje łancuchów, podnóżki, półki. |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
|
![]() |
#1 |
![]() Zarejestrowany: Mar 2009
Posty: 76
Motocykl: RD04
![]() Online: 5 dni 15 godz 8 min 46 s
|
![]()
Moj kumpel w XTZ miał wpuszczone lagi i to było powodem wibracji przy wiekszych predkościach! Sam porównałem po wyrównaniu i było niebo a ziemia! To wynikało z wpuszczenia jako takiego czy moze złej głebokości? W AT 1,5cm nie zmieni właściwości trakcyjnych?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
![]() Zarejestrowany: Mar 2009
Miasto: Gdańsk
Posty: 29
Motocykl: RD07
Przebieg: 42000
![]() Online: 2 dni 5 godz 44 min 0
|
![]()
Ja również zgłębiam temat możliwości obniżenia 07.
przód -ok - wpuści się nieco lagi. Jak jest z tymi kościami na tył, spradzał ktoś jak działa ten patent? jakieś doświadczenia z tym tematem, jak doświadczenia z zestawem DANDY'ego? czy szukać czegoś gdzie indziej? Pozdrawiam |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Zarejestrowany: Jan 2010
Miasto: UĆ
Posty: 4
Motocykl: TRANSALP
![]() Online: 3 godz 11 min 18 s
|
![]()
Potwierdzam. W TA miałem przód wpuszczony ok 3 cm i powstał wibrator, który dodatkowo ciężko się manewrował. Tył też został opuszczony o ok 3 cm jakąś niemiecką kością ( jeden element). Producent zalecał wpuszczenie przodu o 1 cm. Teraz przód mam na maxa w górę i jest bajecznie. Wibracji nie ma a prowadzi się rewelacyjnie.
|
![]() |
![]() |
![]() |
Narzędzia wątku | |
Wygląd | |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Owiewki do afri | MaRP | Wszystko dla Afryki | 86 | 16.12.2015 20:22 |
h4 w afri | many | Układ elektryczny i zapłonowy | 17 | 01.03.2010 23:52 |