Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Warsztat XRV 650 / XRV 750 > Silnik, sprzęgło, skrzynia

Silnik, sprzęgło, skrzynia Montaż i demontaż elementów silnika: sprzęgła i skrzyni , wymiana łańcuszków rozrządu, demontaż głowic i zaworów, pomiary kompresji, ciśnienia oleju, serwisowanie zaworów i gniazd, tłoków i pierścieni.

 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Prev Poprzedni post   Następny post Next
Stary 28.12.2016, 20:51   #11
teflon.
 
teflon.'s Avatar


Zarejestrowany: Nov 2016
Miasto: Tarnowskie Góry
Posty: 35
Motocykl: RD07
teflon. jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 tydzień 5 dni 9 godz 32 min 24 s
Domyślnie

No właśnie. Kupiłem swoją 07 z 94' w tym roku z Niemcowni. Mam 4 TUV Niemieckie każdy na 2 lata na każdym wbity stan licznika. Daje to 8 latek. Hans robił ok 3 do 4 tyś na dwa lata. Stan wizualny tego motora jest bardzo fajny. Trza było zrobić gaźniki - bo jeździł na ssaniu. Spalanie miał pod 8 litra na sete i niemiłosiernie kopcił. Powodem były zgnite sprężyny w gaźnikach. Tak poza tym nie ma się do czego przyczepić tylko ten wałek ma luzy nawet na oryginale i musiałem wklejać. Jednak mam wątpliwości i wydaje mi się że jednak licznik się już przekręcił i ma o 100tk więcej patrząc na ten wielowpust.
teflon. jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
 

Narzędzia wątku
Wygląd

Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
Uszczelniacz wałka zdawczego? Kishon Silnik, sprzęgło, skrzynia 22 23.03.2014 21:11
Zimmering wałka RD07 Kojot Silnik, sprzęgło, skrzynia 1 11.04.2013 10:17


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 20:08.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.