| 
			
			 | 
		#91 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Jul 2011 
				Miasto: Kielce 
					
				
				
					Posty: 1,655
				 
Motocykl: Dziczyzna 
Przebieg: ustalam 
				
				
				 
Online: 4 miesiące 1 tydzień 3 dni 14 godz 45 min 4 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			No to z tego co Franz pisze - raczej standardowe parametry do "wyprawowego moto z zapędami enduro".
		 
		
		
		
		
		
		
		
	 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#92 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Feb 2012 
				
					
				
				
					Posty: 968
				 
Motocykl: RD03 
				
				
				 
Online: 2 miesiące 1 tydzień 5 dni 6 godz 44 min 56 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Xchallange ma przeglądy co 10000km , ale w instrukcji jest napisane, że przy jeździe enduro wymiana c 6000 km.
		 
		
		
		
		
		
		
		
	 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#94 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Nov 2010 
				Miasto: Siewierz 
					
				
				
					Posty: 597
				 
				
				
				 
Online: 4 miesiące 4 tygodni 1 dzień 7 godz 10 min 46 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#95 | |
| 
			
			 Stary (P)iernik 
			![]() Zarejestrowany: Mar 2008 
				Miasto: Świeradów Zdrój 
					
				
				
					Posty: 3,760
				 
Motocykl: XR400 , XR650L  XL600V 
				
				
				 
Online: 4 miesiące 2 tygodni 6 dni 9 godz 39 min 10 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 Cytat: 
	
 Regulacja w Xr650l to pół godziny. Jak sie wprawisz to niepotrzebny szczelinomierz Na wyprawy jak najbardziej. W silnikach chlodzonych cieczą zabawa dużo dłuższa 
				__________________ 
		
		
		
		
		
			Ostatnio edytowane przez Franz : 25.12.2016 o 20:36  | 
|
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#97 | 
| 
			
			 Stary (P)iernik 
			![]() Zarejestrowany: Mar 2008 
				Miasto: Świeradów Zdrój 
					
				
				
					Posty: 3,760
				 
Motocykl: XR400 , XR650L  XL600V 
				
				
				 
Online: 4 miesiące 2 tygodni 6 dni 9 godz 39 min 10 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			
Na wyczucie. W granicach błędu. Da rade 
		
		
		
		
		
		
			Zrób to ze szczelinomierzem . Wyczuj luz paluchami . Trzeba sie wczuc. Zrob bez szczelinomierza.pozniej sprawdź ze szczelinomierzem . Popraw .Jescze raz bez . Sprawdź .popraw. .....Do skutku aż zacznie wychodzic  
		
				__________________ 
		
		
		
		
		
			Ostatnio edytowane przez Franz : 25.12.2016 o 21:03  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#98 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Apr 2008 
				Miasto: Raczyce/Wrocław 
					
				
				
					Posty: 2,012
				 
Motocykl: RD04 
Przebieg: 3 .... 
				
				
				 
Online: 1 miesiąc 21 godz 59 min 27 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Nie rozmawiałem z Leffem nt PR 7 na Tukanie, jak wcześniej napisał że będą dwie testówki.  
		
		
		
		
		
		
			Szkoda że AJP to nie hąda, ale ona też w roku ubiegłym nie działała, A AJP jak najbardziej!!! Może PR7 będzie na TUKANIE, może się nie przestraszy, ani producent, ani dystrybutor. Najlepiej pewne sprawy wychodzą w praniu. siódemka wygląda nieźle, serwis co 6 tysi to nie tragedia, a błędy młodości każdemu się zdarzają. A wierzcie mi AJP budżetowo znacznie odbiega od budżetów Hondy KTMa czy innych moto. Dla nas szeroko rozumianych Polaków motocyklistów pewne granice wydatkowane na moto są .... TRAGICZNE. Ale nie oszukujmy się 40 tysi na moto w 85% przygotowane do trolenia i do wypraw to śmieszna kasa ( niestety dla mnie nieosiągalna). Wszyscy wielcy producenci mają to do siebie że nie wyciągają wniosków... My jako nieliczna grupa dających feedback rzeczywisty ( czytaj sprawdzony w terenie, w wyprawach, w życiu) nie jesteśmy klientem. Klientów tworzy kasa i wygodne życie. Cały produkt BMW jest tego przykładem. A AJP? mam przeczucie potwierdzone lataniem małym pierdzielem (przygotowania TUKANA 2015) , że jednak jest BARDZIEJ , niż pomarańczowy lub wycuckany niebiesko biały .... Ale ja po drinku jestem i nie zawsze prawdę piszę  
		
				__________________ 
		
		
		
		
	AKTUALNIE SZUKAM PRACY!!! ale nadaję się tylko na szefa  
			 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#99 | 
| 
			
			 mistrzu 
			![]() Zarejestrowany: Mar 2008 
				Miasto: Warszawa 
					
				
				
					Posty: 1,962
				 
Motocykl: RD03 
Przebieg: ? 
Galeria: Zdjęcia 
				
				
				 
Online: 2 miesiące 4 tygodni 1 dzień 10 godz 21 min 48 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			
Luzujesz kontrę. Skręcasz śrubklę regulacyjną na 0 po czym odkręcasz o 1/6 obrotu - dokładnie o jeden bok śrubki kontrującej. Patent powszechny w KTM-ach RFS.  
		
		
		
		
		
		
			Film: https://www.youtube.com/watch?v=hWS9RuEQzc8 
				__________________ 
		
		
		
		
	Enduro i ADV  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#100 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Jun 2013 
				Miasto: WKZ/LRY 
					
				
				
					Posty: 384
				 
Motocykl: XL/XR350,KLE650,XJR1200. 
Przebieg: 50+ 
Galeria: Zdjęcia 
				
				
				 
Online: 3 tygodni 4 dni 17 godz 2 min 0 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Mały przyrząd za 20 zł zasługuje na używanie...  Trzymając się tematu ktoś tam dojcza kuma i napisze kilka zdań skrótu?  
		
		
		
		
		
		
			ps. Dooobra, przetłumaczę sę z italiańskiego http://www.dueruote.it/notizie/antep...strada#image-1 
				__________________ 
		
		
		
		
		
			klawo jak cholera Ostatnio edytowane przez KristoF : 28.12.2016 o 19:15  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 |