Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Wszystko co chciałbyś wiedzieć o motocyklach innych niż AT > Inne - dyskusja ogólna

Inne - dyskusja ogólna Dział poświęcony motocyklom nieskategoryzowanym.

Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stary 07.12.2016, 10:29   #1
madafakinges
 
madafakinges's Avatar

Zapłaciłem składkę :)

Zarejestrowany: May 2009
Miasto: Nowy Sącz
Posty: 6,056
Motocykl: crf1000a
Przebieg: 2
madafakinges jest na dystyngowanej drodze
Online: 10 miesiące 4 tygodni 1 dzień 18 godz 6 min 21 s
Domyślnie

Tak jak pisał Arkan;
-Felgi no name
-hamulce no name
-całkowice odsłonięty kolektor i chłodnice podejżewam że przy pierwszym offie pójdzie to w pizdu
Co do porównania do 701.
Na plus brak sterowania ridebywire(choć nie słyszałem, żeby był z tym jakiś problem, choć wiadomo, że awaria elektronika nie jest przyjemna)
Skok zawieszenia 300vs275 na korzyść ajp, ale czy na prawde w tego typu motocyklu to znaczna różnica?
ajp ma zbiornik 17l 701 13l
Argument scentralizowania masy i niskim środku ciężkości przy 690/701 blednie.
Dostępność wszelakich akcesoriów i części do huśki...
Teraz można kupić 701 za 36tyś od ręki. za 7 tyś można zrobić z niej
husqvarna-701-nomad-r-copy-orig_orig.jpg
I tu robi się nam 23l paliwka osłona przed wiatrem, zawias WP, hamulce brmbo, felgi did...

Kupiłbym ten motocykl ale za 33 a nie 43 tyś.... ale życzę jak najlepiej i mam nadzieje, że jeśli potwierdzi się jego zapowiadana niezawodność, jakość i przydatność w turystyce off to będzie dobrze się sprzedawał i może nabędę taką używkę.

ps. na pewno wolałbym pr7 za 43tyś. niż CCM za 47tyś.
__________________
Z początku porwał mię śmiech pusty, a potem litość i trwoga.

Ostatnio edytowane przez madafakinges : 07.12.2016 o 10:39
madafakinges jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 07.12.2016, 20:54   #2
mikelos
 
mikelos's Avatar

Zapłaciłem składkę :)

Zarejestrowany: Feb 2011
Miasto: okolice Pruszkowa
Posty: 665
Motocykl: Husqvarna 701
mikelos jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 miesiąc 6 dni 14 godz 34 min 53 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał madafakinges Zobacz post
Tak jak pisał Arkan;
[...]
Co do porównania do 701.
Na plus brak sterowania ridebywire(choć nie słyszałem, żeby był z tym jakiś problem, choć wiadomo, że awaria elektronika nie jest przyjemna)
Skok zawieszenia 300vs275 na korzyść ajp, ale czy na prawde w tego typu motocyklu to znaczna różnica?
ajp ma zbiornik 17l 701 13l
[...].
Po zeszłorocznej integracji na UKR nasz kolega wrócił z Katem 690 do bazy w Ilżu na pace. Wystarczyło kilka solidnych kałuż by ride-by-wire się zesrał. Trzeba baaaaardzo dokładnie czyścić manetę

Co do serwisów autoryzowanych KTM - znam kilka brzydkich historii ale nie będę powtarzał, obiecałem sobie że dziś nie będę rzucał już mięsem.

Co do akcesoriów do Husky - to jest nieporównywalnie mniejsza niż do K690. Trzeba kilku lat by rynek się zapełnił.

Ktoś dalej porównuje w tym wątku ceny: to że akurat jest promo na Husky wynika z końca rocznika i zmiany w piecu. Swoją drogą, po co w singlu 74 KM ? Normalna cena to 41 KPLN vs 43 KPLN za PR7 i to trzeba ze sobą porównywać. Jak kurs Euro poleci w górę, to zatęsknimy za motkami po 40 tysi PLN

Tak czy siak: ważne że jest alternatywa dla Husky/K690. Nie ma co się okłamywać - stare strucle na których jeździmy się kończą i czas rozejrzeć się za kolejną generacją
__________________
"Jeżeli chcesz uniknąć krytyki: Nic nie mów. Nic nie rób. Bądź nikim" - Arystoteles
mikelos jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Odpowiedz

Narzędzia wątku
Wygląd

Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 09:45.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.