Cytat:
	
	
		
			
				
					Napisał  kylo
					 
				 
				Dla tych, którym ten fakt bardzo przeszkadza fabryka daje proste rozwiązanie. U nasady manetki gazu, patrząc od dołu obok nakrętki lusterka jest zaślepiony otwór (plastikowy, wciśnięty koreczek). 
Należy w aso BMW zamówić taką śrubę  -    http://www.bmwstore.pl/pl/katalog/di.../i51624#part26  (pozycja nr26 -nr katalogowy 32 72 1 230 874, jest to komplet śruba + sprężynka),  
wyjąć ów koreczek i wkręcić w jego miejsce daną śrubę. 
Po odpaleniu motocykla podkręcamy śrubę tak by przyblokować swobodny obrót rolgazu i ustalamy obroty silnika jakie chcemy. 
Z w/w śruby można dodatkowo korzystać jako tempomatu.   
			
		 | 
	
	
 
Taa tylko dlaczego muszę wtedy zrezygnować z prawego lusterka? Albo co najmniej soldnie obciąć jego gwint? Śrubka ta ma duży płaski moletkowany łeb by łatwiej nią kręcić palcami w rękawiczkach. Szkoda tylko, że koliduje on z gwintem prawego lusterka.
Jeżeli zaś chodzi o rozgrzewanie to spokojnie na postoju można osiągnąć optymalną temperaturę i skrzynia nie ma nic do tego. Tyle, że dla silnika zdrowe to nie jest gdyż nie ma żadnego chłodzenia. 
Ale dobrze prawisz - silnik musi być prawidłowo nagrzany i dopiero wtedy można zabierać się za regulacje. A najlepsze nagrzanie osiągnie jak go przegonisz co najmniej ze 30 kilometrów.