![]() |
#14 |
![]() Zarejestrowany: Feb 2013
Miasto: Lubelskie
Posty: 563
Motocykl: CRF1000
![]() Online: 1 miesiąc 2 tygodni 4 dni 13 godz 49 min 14 s
|
![]()
Bez solidnego rozgrzania w trakcie jazdy, szkoda czasu na synchronizację.
Podczas rozgrzewania na postoju, które trwa w przypadku tych silników bardzo długo, temperatury roboczej w żaden sposób nie złapie skrzynia i olej w niej zawarty. Zimna skrzynia "trzyma" silnik dość wyraźnie, zaś nierozgrzana skrzynia zalana olejem 85W140(co jest częstą praktyką) zupełnie przekreśla synchronizację. Przekłada się to po dłuższej jeździe na znaczny wzrost wolnych obrotów, bardzo wolne schodzenie z obrotów i zawieszanie się obrotów, pomimo sprawnych gaźników. |
![]() |
![]() |
Narzędzia wątku | |
Wygląd | |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Wyjazd na spontanie, mam wolne do 08.06. | Słodziuś | Umawianie i propozycje wyjazdów | 0 | 27.05.2014 13:20 |
Falujące wolne obroty - jaka przyczyna? | krzysiek_m | Uklad paliwowy i wydechowy | 20 | 03.09.2013 22:23 |
Pali na 1 gar (wolne obroty) | Zet Johny | Silnik, sprzęgło, skrzynia | 34 | 19.11.2011 23:52 |
Dwa wolne wężyki-tylko po co? | Kobra | Uklad paliwowy i wydechowy | 15 | 26.04.2011 17:23 |