Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Warsztat XRV 650 / XRV 750 > Rama, zawieszenia, napęd

Rama, zawieszenia, napęd Montaż i demontaż łańcucha, zębatek, zawieszenia przedniego i tylniego, centralki i bocznej podstawki, wahacza z ułożyskowaniem. Numery ram, kierownice, rodzaje łancuchów, podnóżki, półki.

 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Prev Poprzedni post   Następny post Next
Stary 19.03.2009, 18:53   #21
Mat


Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Warszawa
Posty: 1,207
Motocykl: nie mam AT jeszcze
Mat jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 miesiąc 3 tygodni 2 dni 19 godz 12 min 58 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał wieczny Zobacz post
Mat, poszukaj informancji o sztywności sprężyn w 04. Ja gdzieś wyczytałem, ze 04 mają sprężyny 100N/mm. 07 chyba mają albo 85N/mm, albo 90N/mm. Albo i taką, i taką - bo 07 ma dwa kolory sprężyn.
Fakt faktem - Twoja może być wydupcona, ale żebyś nie kupił, jak to mówi jeden z moich wykładowców, "mjeuntszej" niż seria.
Rd04 ma 100N/mm. Różnice twardości między "czwórkami" a "siódemkami" mogą wynikać też z drobnych różnic w zawieszeniu - długości, przełożenia i takie tam...
Moja na 100% jest wydupcona - dosłownie i w przenośni.
A jak można zamówić coś sztywniejszego (np. 120N/mm) to dlaczego nie
__________________
Mat jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
 

Narzędzia wątku
Wygląd

Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
GPSowo-garminowe dylematy fxrider Zastosowanie praktyczne 47 27.10.2011 12:43


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 20:44.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.