![]() |
|
Układ elektryczny i zapłonowy Montaż, demontaż oraz kontrola elementów jak: alternator, akumulator, regulator napięcia, CDI, okablowanie, światła, bezpieczniki, przełączniki, światła stopu, czujnik nóżki bocznej, wiatraki, klaksony, tripmastery, kontrolki, rozruszniki i kierunkowskazy. |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
![]() |
#11 |
![]() Zarejestrowany: Aug 2011
Miasto: Emigracja. Hamburg
Posty: 300
Motocykl: RD07
![]() Online: 1 tydzień 5 dni 22 godz 8 min 36 s
|
![]()
wtyczki obejrzane. wszystkie wygladają czysto, styki elegancko błyszczą. przeleciałem je preparatem do konserwacji stykow.
klemy, mialy troche nalotu. zielonkawe śrubki, rdzawe blaszki. obskrobane szczoteczka z miedzianego drutu, obsikane i zlozone. Masowy kabelek ktory mi pokazaleś Szynszylu bez zastrzeżeń. Bezpieczniki wszystkie ladne. Stycznik rozrusznika również bez zastrzeżeń. obsikałem go (preparatem do styków ![]() Złożyłem z powrotem jak bylo i uruchomilem pojazd. woltomierz na wylaczonym silniku pokazywał 12.5V czyli chyba w sam raz. na pracujacym eleganckie moje ulubione 13.6V. na pracyjącym silniku, swiatlach mijania i drogowych 12.5V. Czyli chyba też prawidłowo? kurcze, naprawil się? te klemy nie byly takie znowu brzydkie.. ale odrobine zielonkawe/rdzawe. mozliwe ze taki serwis skromny zalatwił sprawe? musze odrobinke pojezdzic i zobaczyc co bedzie - obserwujac woltomierz. |
![]() |
![]() |
Narzędzia wątku | |
Wygląd | |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Przerobienie regulatora | motomik79 | Układ elektryczny i zapłonowy | 14 | 04.05.2009 11:12 |