![]() |
|
Silnik, sprzęgło, skrzynia Montaż i demontaż elementów silnika: sprzęgła i skrzyni , wymiana łańcuszków rozrządu, demontaż głowic i zaworów, pomiary kompresji, ciśnienia oleju, serwisowanie zaworów i gniazd, tłoków i pierścieni. |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
![]() |
#12 |
![]() |
![]()
Z tego co opisujesz wygląda na uszkodzone sprzęgło, lub uszkodzenia na sterowaniu tym sprzęgłem. Może coś nie tak z linką lub luzy na dźwigni w osłonie sprzęgła (łożysko) Poobserwuj te elementy naciskając klamkę i zobacz jak to się przekłada na skok dźwigni przy silniku. Porównaj z inna AT. Jeśli tu nic nie znajdziesz to trzeba zdjąć pokrywę sprzęgła i szukać przyczyn.
Tu zmartwię ciebie. Kłopoty "sprzęgłowe" nijak się mają do wyskakiwania jedynki pod obciążeniem. IMHO są to dwa osobne tematy do naprawy. Jak pewnie się domyślasz trzeba rozebrać silnik w "drobny mak", żeby dostać się do skrzyń biegów ![]()
__________________
Ale tu nie Politechnika, tu trzeba myśleć, jak mawiał pewien bosman ;-) Przestań naprawiać jak zaczynasz psuć! Ludzie, którzy twierdzą, że czegoś nie da się zrobić, nie powinni przeszkadzać tym, którzy właśnie to robią. |
![]() |
![]() |
Narzędzia wątku | |
Wygląd | |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Biegi ciężko wchodzą | grzegorz77 | Silnik, sprzęgło, skrzynia | 5 | 03.06.2013 21:59 |