Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Warsztat XRV 650 / XRV 750 > Silnik, sprzęgło, skrzynia

Silnik, sprzęgło, skrzynia Montaż i demontaż elementów silnika: sprzęgła i skrzyni , wymiana łańcuszków rozrządu, demontaż głowic i zaworów, pomiary kompresji, ciśnienia oleju, serwisowanie zaworów i gniazd, tłoków i pierścieni.

 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Prev Poprzedni post   Następny post Next
Stary 15.06.2016, 16:53   #11
Mallory
 
Mallory's Avatar

Zapłaciłem składkę :)

Zarejestrowany: May 2013
Miasto: Poznan
Posty: 2,524
Motocykl: RD04
Przebieg: kto wie
Mallory jest na dystyngowanej drodze
Online: 4 miesiące 1 tydzień 3 dni 3 godz 8 min 18 s
Domyślnie

Rozmawiałem wczoraj ze Światkiem. Jeszcze kilka dni potrzebuje żeby się zająć sprawą.

Jest problem z koncepcją zrobienia gwintu i limitu na wałku - mówi, że mało miejsca na to jest. Świątek proponuje zrobić oryginał całkowity. Ja nie chcę napierać na jakieś rozwiązanie, żeby nie zrobić wałka, który np. się nie mieści lub jakiejś skuchy jak z RED-CAP było na forum.
Chciałby ktoś bardziej ode mnie ogarnięty w tych tematach się zająć ustaleniem jak ma być? Chętnemu podam telefon i wszelkie info do ustaleń.
__________________
<br>
Kiedy jest najciemniej, wtedy błyska znów nadzieja. Tolkien.
Mallory jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
 

Narzędzia wątku
Wygląd

Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
Uszczelniacz wałka zdawczego? Kishon Silnik, sprzęgło, skrzynia 22 23.03.2014 21:11
Zimmering wałka RD07 Kojot Silnik, sprzęgło, skrzynia 1 11.04.2013 10:17


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 14:30.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.