![]() |
|
Rama, zawieszenia, napęd Montaż i demontaż łańcucha, zębatek, zawieszenia przedniego i tylniego, centralki i bocznej podstawki, wahacza z ułożyskowaniem. Numery ram, kierownice, rodzaje łancuchów, podnóżki, półki. |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
![]() |
#8 |
![]() Zarejestrowany: May 2015
Miasto: Chojnice
Posty: 231
Motocykl: RD07a
![]() Online: 5 dni 1 godz 53 min 31 s
|
![]()
szkotu1, no nie wiem czy mam barierę w głowie, raczej nie, bo na motocrossie to nie jeżdzę na pierwszym biegu i lubię piachy, tyłek do tyłu, gaz do oporu i się leci. Nie mówię tutaj o przejechaniu piasku by go przejechać, a o jakiejś choćby niewielkiej frajdzie z offu.
Afryką wjechałem pierwszy raz własnie tak, jakby to nie było żadne wyzwanie, na lajcie jakieś 50-60 km/h w 'niezaduże' piachy, to przód mi odpłynął, gały wyślepiłem (a co to się teraz stało, koło odpadło?) zero jakiejkolwiek kontroli, myślałem, że mi lagi poskręcało, i był to raczej popis cyrkowca niż coś wspólnego z jazdą terenową, podpieranie nogami jakbym pierwszy raz na motocyklu siedział. Teraz to rzeczywiście może być coś prawdy w tym, że piachy z reguły robię na pierwszym biegu ![]() Czyli wychodzi na to, że maszyna gwizda, a kierownik pi(...). Zrzucę kufry i zamiast KXFa na tor wezmę Afrykę, może coś z tego się urodzi. Pozostały jeszcze te zaworki - mogę sobie je bezkarnie wmontować w dekle lag? To już tak przy okazji tematu tej nieszczęsnej jazdy terenowej, czasami by się przydało dopompować, a roboty niewiele. Odkręcić, wiertarka, gwintownik i zaworki od starych dętek. |
![]() |
![]() |
Narzędzia wątku | |
Wygląd | |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Prowadzenie linek ssania - zdjecia | podos | Regularne czynności serwisowe | 0 | 07.10.2009 10:11 |