Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > NAT - Nowa (przyszła) Królowa > CRF 1000 L

 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Prev Poprzedni post   Następny post Next
Stary 31.03.2016, 12:04   #11
Nynek
 
Nynek's Avatar


Zarejestrowany: Dec 2014
Miasto: Myślenice
Posty: 600
Motocykl: nie mam AT jeszcze
Nynek jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 miesiąc 3 tygodni 5 dni 1 godz 33 min 23 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał Arkan Zobacz post
Nie no, w zasasdzie to 95% czasu stacje są max co 100km, więc raczej powinni zmniejszyć bak - moto będzie lżejsze


W dzikich krajach nigdy paliwa nie jest za dużo ... nawet jak jest na mapie stacja to w praktyce może się okazać, że np "benzin niet budu zawtra".
Każdy dodatkowy litr w baku zwiększa komfort psychiczny. Poczytaj relacje z wyjazdów, w prawie każdej jest anegdota w kwestii braku paliwa, konieczność zakupu gdzieś u chłopa w butelkach itp. Także w mojej ocenie zasięg w motocyklu wyprawowym to kluczowa opcja. Taka ciekawostka chłopaki w tym roku pojechali na dwóch Rometach adv 150 do Afryki Zachodniej ( chyba jeszczę się tam gdzieś plątają) ... w ekstremalnych odcinkach zasięg tych popierdułek dochodził do 660 - 680 km ( bak 18 l).

https://www.facebook.com/Romet-Dakar...30818/?fref=nf

Ostatnio edytowane przez Nynek : 31.03.2016 o 12:25
Nynek jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
 

Narzędzia wątku
Wygląd

Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 11:30.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.