| 
			
			 | 
		#4571 | |
			
			
			![]() Zarejestrowany: Mar 2008 
				Miasto: Sexu i biznesu 
					
				
				
					Posty: 1,562
				 
Motocykl: CRF1000, R80G/S PD, DR650SE 
				
				
				 
Online: 2 tygodni 5 dni 3 godz 3 min 52 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 Cytat: 
	
 Dodam że teraz też sprzęt jest dużo mniejszy i lżejszy. Maty. Śpiwory ubrania. 
				__________________ 
		
		
		
		
	__ Golodupiec bez Afryki  | 
|
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#4572 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Apr 2010 
				Miasto: KrK 
					
				
				
					Posty: 1,410
				 
Motocykl: CRF1100 
				
				
				 
Online: 2 miesiące 2 tygodni 3 dni 2 godz 35 min 52 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#4573 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: May 2009 
				Miasto: Stalowa Wola/ MIELEC 
					
				
				
					Posty: 1,146
				 
Motocykl: TransAlp+Multistrada + Cagiva Elefant 
Przebieg: hohoho 
Galeria: Zdjęcia 
				
				
				 
Online: 1 miesiąc 1 tydzień 5 dni 11 godz 35 min 16 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			
mocowanie tych kufrów jakoś do mnie nie przemawia. Ciekawe jestem , kiedy odpadną ?:
		 
		
		
		
		
		
		
			
				__________________ 
		
		
		
		
	https://www.facebook.com/PAKVENTURE2021 https://www.facebook.com/pages/Proje...91516340945760 https://www.facebook.com/himalaje2018/ High Riders - Himalayan Story 2018  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#4574 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Mar 2008 
				Miasto: Sexu i biznesu 
					
				
				
					Posty: 1,562
				 
Motocykl: CRF1000, R80G/S PD, DR650SE 
				
				
				 
Online: 2 tygodni 5 dni 3 godz 3 min 52 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Tu jakieś mało wyszukane porównanie do LC8 z ADV 
		
		
		
		
		
		
			All right. Just back from my first ride. My god man THIS THING IS AWESOME. Really. I have owned many bikes, several CRF450 and WR450, RD07 Africa Twin, TDM 850, KTM 950 ADV. This thing compares to none of them! It's so much better planted than the 950 AVD for example. Handling is sooooooo good. It feels like a moped. You can plant it wherever you want. So easy. I really like the cable cluch, very much feel, even with the slipper cluch. Always hated the hydraulic clutches on my KTMs. I even like the oem Dunlops on the street, ofcourse they are not designed for real offroad use. Power delivery is so smooth, more than enough. The cockpit is also a blast. I like the big gear indicator. Man I'm in love. What a bike. Honda has done it. 
				__________________ 
		
		
		
		
	__ Golodupiec bez Afryki  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#4575 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Feb 2010 
				Miasto: podwrocławskie zadupie 
					
				
				
					Posty: 833
				 
Motocykl: '12 LC4 690 Enduro R 
				
				
				 
Online: 1 miesiąc 3 dni 21 godz 32 min 45 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			No właśnie, na ten szczegół nie zwróciłem uwagi. Sprzęgło na linkę a nie "po nowoczesnemu" na DOT4. Moim zdaniem to ruch w dobrą stronę w perspektywie motocykla ADV. 
		
		
		
		
		
		
		
	Ktoś to naciskał? Ciężko chodzi?  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#4576 | 
| 
			
			 I CAN'T KEEP CALM I'M FROM POLAND KU_WA Słońce do 04.09.24 
			![]()  | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Chodzi jak trzeba, szkoda tylko że klamka nie ma regulacji.
		 
		
		
		
		
		
		
		
	 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#4577 | |
| 
			
			 przemieszczacz 
			![]() Zarejestrowany: Sep 2009 
				Miasto: Skierniewice 
					
				
				
					Posty: 1,772
				 
Motocykl: LC8, exc-f 250 
				
				
				 
Online: 3 miesiące 3 tygodni 3 dni 19 godz 30 min 15 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 Cytat: 
	
  
		
				__________________ 
		
		
		
		
	'03 Hello Kitty Słowiański Zimny Wiatr  | 
|
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#4578 | |
			
			
			![]() Zarejestrowany: Mar 2008 
				Miasto: Sexu i biznesu 
					
				
				
					Posty: 1,562
				 
Motocykl: CRF1000, R80G/S PD, DR650SE 
				
				
				 
Online: 2 tygodni 5 dni 3 godz 3 min 52 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 Cytat: 
	
 Promień skrętu Środek ciężkości Jakąś taką reakcja na skręt itd Też się zdziwiłem 
				__________________ 
		
		
		
		
	__ Golodupiec bez Afryki  | 
|
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#4579 | |
| 
			
			 Ajde Jano 
			![]() Zarejestrowany: Mar 2008 
				Miasto: Rataje Słupskie 
					
				
				
					Posty: 6,909
				 
Motocykl: Raczej nie będę miał AT 
Galeria: Zdjęcia 
				
				
				 
Online: 9 miesiące 3 tygodni 3 dni 7 godz 33 min 59 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 Cytat: 
	
 A to samo w porównaniu do GSa ? 
				__________________ 
		
		
		
		
	BMW Club Praha 001 1.Nigdy nie polemizuj z idiotą. Sprowadzi cię do swojego poziomu a później pokona doświadczeniem. 2.Czasami lepiej milczeć i sprawić wrażenie idioty, niż się odezwać i rozwiać wszelkie wątpliwości.  | 
|
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#4580 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Feb 2010 
				Miasto: podwrocławskie zadupie 
					
				
				
					Posty: 833
				 
Motocykl: '12 LC4 690 Enduro R 
				
				
				 
Online: 1 miesiąc 3 dni 21 godz 32 min 45 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Kat w porównaniu z GS-em jest poręczny jak crossówka. Tym bardziej ciekaw jestem prowadzenia nowej AT. 
		
		
		
		
		
		
		
	Wysłane z ajfona..  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 |