Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Warsztat XRV 650 / XRV 750 > Układ elektryczny i zapłonowy

Układ elektryczny i zapłonowy Montaż, demontaż oraz kontrola elementów jak: alternator, akumulator, regulator napięcia, CDI, okablowanie, światła, bezpieczniki, przełączniki, światła stopu, czujnik nóżki bocznej, wiatraki, klaksony, tripmastery, kontrolki, rozruszniki i kierunkowskazy.

 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Prev Poprzedni post   Następny post Next
Stary 06.03.2009, 13:14   #35
R2D2
ReGeNeRaToR
 
R2D2's Avatar


Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Olsztyn
Posty: 664
Motocykl: RD07
R2D2 jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 miesiąc 1 tydzień 1 dzień 12 godz 18 min 28 s
Domyślnie

Wczoraj robiłem motonga z uwalonym ładowaniem za duże napięcie około 17V przyczyną był przewód masy , łączący minus aku z obudowa silnika.
Po pomiarach rezystancja tegoz kabla byla bliska 7ohm co powodowalo wzrost napiecia ładowania. Klient wymienił wcześniej regulator i akumulator , a tak naprawde byla winna klema oczkowa za paredziesiąt groszy ktora sobie zgniła.

Pozdrawiam
__________________
END of TRANSMISSION
R2D2 jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
 

Narzędzia wątku
Wygląd

Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
regulator napięcia vinc18 Układ elektryczny i zapłonowy 36 05.11.2022 07:20
Regulator Napięcia Jaki?? darkier Układ elektryczny i zapłonowy 46 17.10.2022 12:04
Regulator napięcia fh014aa wolly Układ elektryczny i zapłonowy 2 19.07.2011 09:52


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 08:42.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.