| 
			
			 | 
		#10 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Sep 2013 
				Miasto: Lubelskie 
					
				
				
					Posty: 2,620
				 
Motocykl: CRF1000 
Przebieg: 149 000 
				
				
				 
Online: 1 miesiąc 2 tygodni 3 dni 7 godz 32 min 52 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			http://holan.pl/pl/crf1000l-africa-t...l#.VrmefFjhDIU 
		
		
		
		
		
		
		
		
			powyższa osłona silnika nie ustala w pozycji góra/dół, podobnie górne gmole nie mają żanego ustalenia w górnej części...a łącznik pod lampą jest na sporej dźwigni.... poniżej hepco ![]() powyżej przecież jest taka dźwignia, iż nie wiem jaka musiałaby być odporność na skręcanie aby to wytrzymało coś więcej jak lekką przewrotkę gdzie kierownik będzie do końca ratować motocykl minimalizując upadek.. ![]() a powyżej dekiel już czeka na kamienie .... może przy pierwszej glebie jakoś zadziałają ale już przy drugiej wszystko będzie się wbijać w blok silnika albo w plastiki... generalnie więcej szkody mogą wyrządzić gmole jak sama gleba ![]() na plus polskich producentów jest to iż często można dokupić tylko jedną stronę lub element   można zadzwonić pogadać i online podzielić się uwagami  
		Ostatnio edytowane przez mdxmd : 09.02.2016 o 12:30  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 |