Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Wszystko co chciałbyś wiedzieć o motocyklach innych niż AT > KTM

 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Prev Poprzedni post   Następny post Next
Stary 14.01.2016, 14:58   #11
madafakinges
 
madafakinges's Avatar


Zarejestrowany: May 2009
Miasto: Nowy Sącz
Posty: 6,007
Motocykl: crf1000a
Przebieg: 2
madafakinges jest na dystyngowanej drodze
Online: 10 miesiące 3 tygodni 3 dni 5 godz 10 min 41 s
Domyślnie

Też w moim ściągnąłem jedną tarcze z przodu, taki mod wiąże się z wymianą pompy hamulcowej na taką od SE albo 690 enduro.
Po takiej zmianie KTM wcale nie hamuje gorzej bez problemu można zrobić stopala/ zablokować koło.
Wadą takiego rozwiązania jest to, że przy hamowaniu na max od 170 do zera klocki zaczynają dymić a tarcza robi się czerwona
Zaletą jest znaczna redukcji masy i to nieresorowalnej i poprawa wyczucia hamulca na śliskim.
Puki jeżdżę na kostkach to nie jeżdżę szybciej niż 120, więc jedna tarcza jest super, jak zmienie opony na typowo szosowę będę musiał wrócić do podwójnych tarcz.
__________________
Z początku porwał mię śmiech pusty, a potem litość i trwoga.

Ostatnio edytowane przez madafakinges : 14.01.2016 o 15:01
madafakinges jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
 

Narzędzia wątku
Wygląd

Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
Dlaczego lubię BMW, KTMa, Triumpha Orzep Inne - dyskusja ogólna 125 23.08.2013 20:28


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 23:08.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.