![]() |
|
Regularne czynności serwisowe Wymiany: płynu hamulcowego, chłodniczego, oleju silnikowego i w zawieszeniu, filtrów, opon, zębatek i łańcuchów, świec. Regulacje: zaworów, gaźników, łańcuchów, łożysk główki ramy, świateł. Kontrola: opon, linek, akumulatora, łożysk, przygotowanie do sezonu i do zimy, smarowanie elementów. |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
![]() |
#11 |
![]() |
![]()
co wy pierdolicie "czwórkę" za wymianę wałka , co to prom kosmiczny. Weź se kurna kup klucze za 300zł i w łapę tam kosmosu niema. Wałek zakupisz używkę a łożyska jakieś FAG lub skf lub nawet oryginały, komplet uszczelek (strzelam 250-300) Nawet jak sie nie czujesz na siłach to mechanik bierze 100zł/h . Wyjmij silnik sam, zawieź do mechaniora i jeszcze przed puszczeniem mrozów po robocie.
Co to za czasy każdy się boi kręcić sruby. Jedyne co sie może stać to upierdolone łapy od oleju. Śp. Izi rozkładał silnik z zamkniętymi oczami. Nowoczesny marketing zrobił ludziom wodę z mózgu, byle doić klienta. Amen. A no i przed pruciem silnika zdjagnozowałbym kompresję i ciśnienie oleju co by wymienić jak już pacjent na stole. i następne Kkm przed tobą na AT
__________________
dakar noir Ostatnio edytowane przez kudlacz : 08.01.2016 o 19:47 |
![]() |
![]() |
Narzędzia wątku | |
Wygląd | |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Moja dlugo wyczekiwana Africa. | betu | Regularne czynności serwisowe | 142 | 11.03.2013 17:44 |
Duże buty, duży problem | Bonjour | Archiwum | 22 | 06.06.2012 14:48 |