Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Warsztat XRV 650 / XRV 750 > Uklad paliwowy i wydechowy

Uklad paliwowy i wydechowy Montaż i demontaż baku, kraników , gaźników, , tłumiki , filtry powietrza i paliwa, linki, pompy paliwa elektryczne i podcisnieniowe, ustawienia gaźnika, poprowadzenie przewodów.

 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Prev Poprzedni post   Następny post Next
Stary 07.01.2016, 10:38   #3
kudlacz
 
kudlacz's Avatar

Zapłaciłem składkę :)

Zarejestrowany: Mar 2008
Posty: 676
Motocykl: Black Man Wheel 800 gs
kudlacz jest na dystyngowanej drodze
Online: 2 miesiące 4 dni 8 godz 51 min 26 s
Domyślnie

Niektóre silniki mają czujnik spalania stukowego i komputer steruje zapłonem by nie dochodziło do tego zjawiska, pozatym przed wyjazdem trzeba przygotować moto np. w serwisie potrafią przeprogramować kompa. Dla starszych konstrukcji bez komp. wystarczy wsadzić grubszą uszczelkę pod głowicę i st. sprężania spadnie. Co do "ołowiowej" wydaje mi sie że ma więcej zalet niż wad- dlatego eko terroryści ją wyje..bali.
To tylko moja teroia
__________________
dakar noir
kudlacz jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
 

Narzędzia wątku
Wygląd

Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 16:28.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.