![]() |
|
Hamulce, kola, opony Montaż, demontaż i kontrola takich elementów jak: klamki, pompy hamulcowe, tarcze, klocki, zaciski, przewody hamulcowe w oplocie i bez, koła, felgi, szprychy, opony i łożyska. |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
![]() |
#9 |
![]() Zarejestrowany: Jul 2010
Miasto: Łaziska Górne
Posty: 927
Motocykl: Yama XT614Z Terefere, Husq. TE610ie
Przebieg: x34tys
Galeria: Zdjęcia
![]() Online: 1 miesiąc 1 tydzień 2 dni 10 godz 55 min 50 s
|
![]()
Ja desertów na przodku używałem kiedyś na przemian z TKC80 i w porównaniu do nich było przecudnie. W tym roku jednak miałem ją na na przemian z CST C755 z przodu i C02 na tyle i... dziękuję. CST na błocie wymiatał na tyle dobrze, że po przesiadce na deserta za każdym razem jechałem jak ciapa
![]() ![]() ![]() W kwestii homologacji europejskiej dopuszczającej gumiaka na drogi, o ile coś się nie zmieniło: - Mitas C02 posiada (nie wiem czy dobrze zrozumiałem dystrybutora, ale są chyba też wersje bez homologacji, ale to raczej 18') - Motoz Desert nie posiada - Dunlop D952 nie posiada - CST C755 posiada Ostatnio edytowane przez ArturS : 27.12.2015 o 22:06 |
![]() |
![]() |