Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > NAT - Nowa (przyszła) Królowa > CRF 1000 L

 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Prev Poprzedni post   Następny post Next
Stary 07.12.2015, 15:49   #11
Grzechu2012
 
Grzechu2012's Avatar


Zarejestrowany: Jun 2013
Miasto: Łomżewo
Posty: 890
Motocykl: AT-NAT
Przebieg: 80000
Grzechu2012 jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 miesiąc 1 tydzień 5 dni 19 godz 23 min 23 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał radiolog Zobacz post
Pojechałem se posiedzieć na AT i porównując do mojego bmw, jakchś achów nie wzbudzila.
Wielkościowo to przypomina transalpa, jest niższa niż 800 i bawet 1200 gs, poza tym patent ręcznego hamulca w dct to jakaś pomyłka, jak sobie ktoś zapomni że nie ma sprzęgła i użyje hamulca jako sprzęgła to warunkom może być opłakany, więc manual lepszy, a poza tym motorek jak motorek
To samo poczułem siedząc na F800 czyli nic :/
Mimo że miałem na niego parcie, a hamulec ręczny w afryce raczej przypadkowo będzie ciężko wcisnąć bo klamka jest wystarczająco daleko od manetki
Grzechu2012 jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
 

Narzędzia wątku
Wygląd

Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 19:20.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.