| 
	
 
		
			
  | 
	|||||||
| Inne - dyskusja ogólna Dział poświęcony motocyklom nieskategoryzowanym. | 
| 
		 | 
	Narzędzia wątku | Wygląd | 
| 
			
			 | 
		#3 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Jul 2010 
				Miasto: Łaziska Górne 
					
				
				
					Posty: 929
				 
Motocykl: 800X Pro, Yama XT614Z Terefere, Husq. TE610ie 
Przebieg: x34tys 
Galeria: Zdjęcia 
				
				
				 
Online: 1 miesiąc 1 tydzień 2 dni 12 godz 4 min 15 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Z prawego gaźnika wychodzi gruby wąż zakończony filterkiem, który wygląda jakby miał być do czegoś podłączony. Niema być. Filterek składa się z sitka i jakiegoś materiału filtrującego, który się po latach traci/wykrusza, zostaje tylko sitko, ale te jest na tyle grube, że można przesypać przez niego piasek. Efekt - ciągnie cały syf wprost do gaźnika. Sprawdź w jakiej jest kondycji. Ja zamiast oryginału wstawiłem filtr paliwa dedykowany do... afryki  
		
		
		
		
		
		
		
		
			  No i puściłem go sporo wyżej niż w oryginale (leży gdzieś w okolicy amora), bo woda w gaźniku podczas brodzenia to nic przyjemnego   Alternator wydoli, jest taki sam jak w XTZ660. Problemem może być regulator - jeśli będą braki w prądzie, to najlepiej wymienić na coś z dużego motocykla (z TDM są tanie używki). ps. poluj na tylnego ohlinsa z TT600S, bo oryginał w TT-E to chyba jakaś pomyłka producenta - amor z XT600 lepiej robi. Serwisówki: https://drive.google.com/folderview?...Vk&usp=sharing https://drive.google.com/open?id=0B9...jFYYVJzNkFoTGc Ostatnio edytowane przez ArturS : 28.11.2015 o 09:59  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| Narzędzia wątku | |
| Wygląd | |
		
  | 
	
		
  | 
			 
			Podobne wątki
		 | 
	||||
| Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor | 
| Pytanie o wage i wysokość TT600E | Michal | Inne - dyskusja ogólna | 8 | 01.02.2012 11:46 |