![]() |
|
Inne - dyskusja ogólna Dział poświęcony motocyklom nieskategoryzowanym. |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
![]() |
#17 |
![]() Zarejestrowany: Sep 2014
Miasto: Lublin
Posty: 2,327
Motocykl: LC8-950ADV,EXC 450, ROAD KING EVO
![]() Online: 2 miesiące 2 tygodni 3 dni 56 min 38 s
|
![]()
Na początku wątku Mateusz napisał :Cyt : ostatnio zmieniłem olej, filtr oleju i powietrza i wydech (zawsze dmuchający na kierunek, był okopcony, ale bagatelizowałem) .Ja wywnioskowałem że i ten oryginalny dmuchał na kierunek ale dopiero po zmianie wytopił .Wiadomo że przelotowy wydech to szybsze przepłukiwanie silnika a co za tym idzie i uboższa mieszanka (wyższa temp) ,dodatkowo nic nie wiemy o filtrze powietrza(oryg. czy podróbka) ,a ten mając zbyt dużą przepustowość(za mały opór) też zuboży mieszankę.Jednak to powinna zrównoważyć lambda. Chyba że od początku źle zrozumiałem Mateusza i po prostu wylot Dominatora jest skrajnie za blisko kierunku to musi topić.Miałem nie raz okopcone ale nigdy nie stopione a też czasem było dość blisko.
|
![]() |
![]() |
Narzędzia wątku | |
Wygląd | |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Wysoka temperatura | Roni92 | Silnik, sprzęgło, skrzynia | 14 | 19.09.2015 11:46 |
Wysoka temperatura. | Tomas_XRV | Układ chlodzenia | 67 | 04.09.2013 00:41 |
Temperatura a praca silnika | MARTINEZ | Układ chlodzenia | 7 | 01.03.2012 13:35 |