![]() |
|
Silnik, sprzęgło, skrzynia Montaż i demontaż elementów silnika: sprzęgła i skrzyni , wymiana łańcuszków rozrządu, demontaż głowic i zaworów, pomiary kompresji, ciśnienia oleju, serwisowanie zaworów i gniazd, tłoków i pierścieni. |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
![]() |
#30 |
![]() Zarejestrowany: Dec 2010
Miasto: Szikago
Posty: 1,297
Motocykl: Była ST, była DR, była RD03 Rejli. Czas na LC8 Ładwenczer. KTM690R. ATRD07. KTM 950SE
![]() Online: 2 miesiące 1 tydzień 4 dni 15 godz 36 min 8 s
|
![]()
Witam ja ostatnio przerabialem ten temat. W mojej 3 silnik od dawna pobieral olej ale w granicach rozsadku, latem zaczal brac juz na bogato. Mialem pare wyjsc:
- naprawa ( koszt kolo 4 tys) - slinik z osprzetem od 7 plus robota i przerobki - sprzedaz za nizszy pieniadz komus kto se naprawi (akurat wtedy mialem faze zeby kupic se Viaderko) Jednak na olx znalazlem silnik od 3 za niski pieniadz 1600 (wraz z gaznikami). Cena niska i podejrzana?!?! Po rozmowie tel ze sprzedajacym i zapewnieniach z jego strony ze nie "bierze oleju" zaryzykowalem i kupilem. Aktualnie mam juz przejechane cos kolo 3000km. Faktycznie z olejem nie mam problebmu padlo jedynie ladowanie ale mam 2 silnik( wydaje mi sie ze kupic silnik do 3 bedzie coraz trudniej) Mysle ze kazde rozwiazanie niesie za soba jakies ryzyko bo - slyszalem o silnik po "remoncie" po kilkuset km zaczal brac oliwe !?!?! - silnik "lalka" z aledrogo moze byc totalnym szrotem Ostatnio edytowane przez WojtekBBI : 24.09.2015 o 19:54 |
![]() |
![]() |