Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Warsztat XRV 650 / XRV 750 > Rama, zawieszenia, napęd

Rama, zawieszenia, napęd Montaż i demontaż łańcucha, zębatek, zawieszenia przedniego i tylniego, centralki i bocznej podstawki, wahacza z ułożyskowaniem. Numery ram, kierownice, rodzaje łancuchów, podnóżki, półki.

 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Prev Poprzedni post   Następny post Next
Stary 29.08.2015, 22:38   #2
gerard36856


Zarejestrowany: Aug 2011
Miasto: Emigracja. Hamburg
Posty: 300
Motocykl: RD07
gerard36856 jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 tydzień 5 dni 22 godz 18 min 3 s
Domyślnie

mozna obnizyc. ale NIE OBNIZAJ ZA OSTRO. sprawdzilem to na własnym duspku. który masz rocznik Afry? w 1993 jest jeszcze pierscien na którym opiera sie amortyzator w kielichu 2 czesciowy - zbyt mocno se obnizylem - zluzowalem napięcie wstępne, i przy wywrotce wypadł mi ten pierscien a caly motocykl klapnął 5cm nizej, bo amortyzator wpadł do kielicha, mocowanie/jarzmo do kielicha.

najmądrzej jest wyciagnac amortyzator na stół i skręcic, a nie na motocyklu reuglowac. bo ciezar motocykla sprawia ze nie czuc czy juz nie zluzowalo sie za bardzo sprężyny. zrobilem tak, niestety dopiero za drugim razem. robota prosta, sprobuj sobie.
są też kości obnizające do zawieszenia, niestety koszmarnie kosztowne (500-600zlotych).

podobno da się 2-3cm obnizyc kanapę samą, wysylajac do kolegi z forum 'zetjohny'. zaplanowalem to na zimę. podeślę i zobacze jak wyjdzie. na forum wszyscy chwalą.

cofanie jest przykre, poza asfaltem zwłaszcza. jeydna radą której potrafie udzielic, to cofac jak najmniej
a w miare przypływu wprawy, wzrasta poczucie pewnosci. afryka jest dość trudna w manewrowaniu. mialem okazje pchac harleja elektre, i nie wydawalo mi sie to trudniejsze niz pchanie afry wysoko są te kilogramy wszystkie.. a w harleju niby grube 100kg wiecej, ale tuż nad ziemią. nie czuc tego tak.

podobno mozna coś-tam obnizyc przód przesuwając półki. podobno. zmienia sie geometrai motocykla, dałem sobie spokój.
no i światła po obnizeniu tylu swieca w czubki drzew, trza skorygowac - demontaż czachy całej i śrubeczki.

tylko czubkami palców sięgam. na asfalcie zupelnie starcza. a w piachu i tak podparcie się nic mi nie da bo sprzęt za ciężki. jak mam leżeć - to będę leżał
parę lekcji pokory i jest trochę lepiej

Ostatnio edytowane przez gerard36856 : 29.08.2015 o 22:41
gerard36856 jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
 

Narzędzia wątku
Wygląd

Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
regulacja zaworow solo1972 Regularne czynności serwisowe 48 27.07.2019 17:33
SAG - regulacja zawieszenia przód, tył DrSpławik Rama, zawieszenia, napęd 14 18.04.2018 11:32
Regulacja zaworów 7Greg Regularne czynności serwisowe 126 29.11.2017 07:57
regulacja mieszanki - faq? Evvil Uklad paliwowy i wydechowy 5 09.09.2012 15:38


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 04:05.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.