Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > NAT - Nowa (przyszła) Królowa > CRF 1000 L

 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Prev Poprzedni post   Następny post Next
Stary 27.08.2015, 22:19   #10
mdxmd


Zarejestrowany: Sep 2013
Miasto: Lubelskie
Posty: 2,579
Motocykl: CRF1000
Przebieg: 149 000
mdxmd jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 miesiąc 2 tygodni 2 dni 11 godz 25 min 52 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał kylo Zobacz post
Mariusz ale co to za wał/y jaka to oszczędność względem łańcucha?
Skoro aktualna cena łożysk na łączeniu wahacz/przekładnia to 265zł szt x2...
Dwa małe, lipne łożyska to koszt zestawu napędowego łańcuchem...
A jak czop łożyska się ciut "wytrze" to kolejne 168 szt, o samym wale nie wspominając 2920zł (ceny do mojego jak i wielu innych modeli)
Aby jeździć BMW trzeba darzyć te moto irracjonalnym uczuciem,
bądź mieć spory nadmiar gotówki.
W przypadku zakupu tych motocykli przesłanki ekonomicznej eksploatacji nie występują.
idąc tym tropem można napisać, że jak wałek się wyklepie to rozbiórka całego silnika a kosz to jedyne 2300zł....

te łożyska występują do R1150 włącznie więc było minęło, u mnie luz pojawił się dopiero w granicy 100.000km ale tu nie o to chodzi... zupełnie nie o to... bo większość patrzy z punktu widzenia x-tego właściciela.... statystycznie człowiek którego stać na moto za ok 60.000zł z wyposażeniem nie będzie go topił w błocie ani przeprawiał przez rzeki, przez 4-5 lat ma go na gwarancji więc ew. łożyska i inne sprawy go nie interesują a skoro nie będzie nim skakał po kamieniach, kopał w piachu itd.. to na bank nie będzie się bawił w łańcuch bo po co pojedzie w trase z 18L paliwa, będzie latał po poważniejszym terenie z 244kg masy nawet z super terenowym DCT

może będzie odchudzał nowe moto i kupi akrapa, lekki układ wydechowy, sety i inne czary i osiągnie wagę starej AT w wersji podstawowej ? dokładając do motocykla kolejne 6-8.000zł ? zamontuje dodatkowy karnister 5L paliwa? co znowu podniesie wagę

to tylko moje zdanie i opinia...

i wiele wskazuje na to, że pomimo nowego modelu wartość "starej" AT nie spadnie a nowa AT wydaje się być dość uniwersalnym motocyklem ale czy obecnie szuka się uniwersalności, która tak naprawdę posiada wszystkie wady dla użytku w terenie czy w dalekiej szosowej trasie z elementami offroad do przejechania nawet na R1 ?

Ostatnio edytowane przez mdxmd : 27.08.2015 o 23:11
mdxmd jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
 

Narzędzia wątku
Wygląd

Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 16:23.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.