Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Warsztat XRV 650 / XRV 750 > Owiewki, osłony, szyby, kanapy, zegary i linki

Owiewki, osłony, szyby, kanapy, zegary i linki Montaż i demontaż elementów jak: panele boczne, czacha, owiewki, szyby, kanapy, deflektory, lusterka, osłony goleni, błotniki, naklejki, zegary i linki– tylko oryginalne rozwiązania!

 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Prev Poprzedni post   Następny post Next
Stary 09.08.2015, 09:49   #6
Evvil
 
Evvil's Avatar


Zarejestrowany: Aug 2011
Miasto: Warszawa
Posty: 1,144
Motocykl: oby złodziej kulasy połamał
Przebieg: :(
Evvil jest na dystyngowanej drodze
Online: 3 tygodni 1 dzień 18 godz 11 min 26 s
Domyślnie

Wczorajsze podejście do tematu ujawniło że o ile robota trudna nie jest to wymaga odpowiednich warunków. Temperatura +35, na balkonie około +40 sprawiła że żywica zaczynała pracować chwilę po jej rozmieszaniu i dwa razy musiałem ją wymieniać bo się po prostu skrystalizowała w oczach zanim zdążyłem ją nałożyć.

Problemem było zrobienie odlewu - niestety mój pomysł na rozdzielacz nie zadziałał i stara czacha nie dała się do końca odlać. Natomiast im plus zaliczam pomysł ze zrobieniem drewnianego stelaża z listewek zwymiarowanego pod oryginalną czachę (listewki zwymiarowane w miejscach mocowań oryginalnej czachy i umieszczone tak aby ich krawędzie odpowiadały krawędziom oryginału.

Tak więc:
- stelaż z listewek
- na to częściowo pianka (tam gdzie się dało)
- na to taśmą malarską i zszywaczem tapicerskim przybita tektura w odpowiedniej formie
- wszystko obite naciągniętą codurą
- na to mata szklana i żywica

Po zaschnięciu całości (15 minut w tej temperaturze) - wystarczyły dwa szarpnięcia aby oderwać nową czachę od "kopyta".

Generalnie wyszło trochę inaczej niż planowałem, niemniej po przyłożeniu do motocykla pasuje prawie idealnie. Wymaga tylko podcięcia, wyrównania, zeszlifowania i pokrycia czymś jednolitym. No i do dorobienia jeden zaczep z przodu nad reflektorami.

Z uwagi na zmianę koncepcji w trakcie lampy pozostają ori.
Taki Darth Vader trochę się z tego zrobił i nawet mnie się to podoba.

Plus - jest lekka jak diabli (lżejsza od oryginału), zachowuje niwielką elastyczność a przy tym jest bardzo twarda.

Zabrałbym się za to nawet chętnie jeszcze raz ale wówczas już bym wiedział gdzie i jaki błąd popelniłem.

Niemniej coś z tego wyszło. Zegary przykrywa idealnie, tworzy się niewielki daszek na lampami a mocowania wpasowały się idealnie w oryginale mocowania od szyby. Trzeba tylko mocowanie z przodu od strony lamp dorobić.




__________________
------------------------------------------------------
XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX
------------------------------------------------------
Evvil jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
 

Narzędzia wątku
Wygląd

Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
Owiewki do afri MaRP Wszystko dla Afryki 86 16.12.2015 20:22
Owiewki sizyrk Wszystko dla Afryki 3 09.11.2014 17:02
Jak rozpoznać oryginalnego KTMa? Pytanie o owiewki jackhammer Inne - dyskusja ogólna 42 15.01.2014 23:26
wypełnienie owiewki rafalkefir Wszystko dla Afryki 34 18.11.2009 09:38


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 04:26.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.