Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Warsztat XRV 650 / XRV 750 > Układ elektryczny i zapłonowy

Układ elektryczny i zapłonowy Montaż, demontaż oraz kontrola elementów jak: alternator, akumulator, regulator napięcia, CDI, okablowanie, światła, bezpieczniki, przełączniki, światła stopu, czujnik nóżki bocznej, wiatraki, klaksony, tripmastery, kontrolki, rozruszniki i kierunkowskazy.

 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Prev Poprzedni post   Następny post Next
Stary 21.07.2015, 18:29   #12
Adampio


Zarejestrowany: Mar 2013
Miasto: Warszawa
Posty: 248
Motocykl: Trampek XL600V
Adampio jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 tydzień 1 dzień 13 godz 38 min 20 s
Domyślnie

To w takim razie jeszcze ja napiszę to samo co poprzednicy tylko łopatologicznie:

Musisz sprawdzić czy "na postoju" motór ciągnie z akumulatora prąd i jeśli ciągnie to ile.

A takie sprawdzenie polega na połączeniu akumulatora z klemą plusową przez amperomierz (jeden z trybów zalinkowanego multimetra). Jak będzie możliwość to kup sobie dodatkowo krokodylki zakładane na końce przewodów pomiarowych to będzie łatwiej całość połączyć.
I jak już zmierzysz to zapodaj tutaj ile Ci wyszło/pokazało, to się będzie dalej myśleć.

Jeszcze bardziej łopatologicznie i z rysunkami?
Adampio jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
 

Narzędzia wątku
Wygląd

Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
wysokie obroty po dluzszym postoju kkk Uklad paliwowy i wydechowy 6 09.06.2009 07:40


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 14:15.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.