![]() |
|
Układ elektryczny i zapłonowy Montaż, demontaż oraz kontrola elementów jak: alternator, akumulator, regulator napięcia, CDI, okablowanie, światła, bezpieczniki, przełączniki, światła stopu, czujnik nóżki bocznej, wiatraki, klaksony, tripmastery, kontrolki, rozruszniki i kierunkowskazy. |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
![]() |
#12 |
![]() Zarejestrowany: Mar 2013
Miasto: Warszawa
Posty: 248
Motocykl: Trampek XL600V
![]() Online: 1 tydzień 1 dzień 13 godz 38 min 20 s
|
![]()
To w takim razie jeszcze ja napiszę to samo co poprzednicy tylko łopatologicznie:
Musisz sprawdzić czy "na postoju" motór ciągnie z akumulatora prąd i jeśli ciągnie to ile. A takie sprawdzenie polega na połączeniu akumulatora z klemą plusową przez amperomierz (jeden z trybów zalinkowanego multimetra). Jak będzie możliwość to kup sobie dodatkowo krokodylki zakładane na końce przewodów pomiarowych to będzie łatwiej całość połączyć. I jak już zmierzysz to zapodaj tutaj ile Ci wyszło/pokazało, to się będzie dalej myśleć. Jeszcze bardziej łopatologicznie i z rysunkami? ![]() |
![]() |
![]() |
Narzędzia wątku | |
Wygląd | |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
wysokie obroty po dluzszym postoju | kkk | Uklad paliwowy i wydechowy | 6 | 09.06.2009 07:40 |