Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Warsztat XRV 650 / XRV 750 > Układ elektryczny i zapłonowy

Układ elektryczny i zapłonowy Montaż, demontaż oraz kontrola elementów jak: alternator, akumulator, regulator napięcia, CDI, okablowanie, światła, bezpieczniki, przełączniki, światła stopu, czujnik nóżki bocznej, wiatraki, klaksony, tripmastery, kontrolki, rozruszniki i kierunkowskazy.

 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Prev Poprzedni post   Następny post Next
Stary 09.07.2015, 01:14   #10
pajak65
 
pajak65's Avatar


Zarejestrowany: Feb 2015
Miasto: Rumia
Posty: 41
Motocykl: RD07a
Przebieg: > 70000
pajak65 jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 tydzień 2 dni 10 godz 24 min 7 s
Domyślnie

Ostatnio do swojej zakupiłem nowy akumulator Yuasy i po zalaniu elektrolitem odczekałem 0,5 godziny aby kwas wszedł w reakcję Potem zmierzyłem napięcie które wynosiło 12,53 V ewidentnie dając mi do zrozumienia, że aku nie jest w pełni "naładowane" - po 0,5 godzinie napięcie wzrosło do 12,62 V co już właściwie można by było uznać za prawidłowy wynik w pełni naładowanego akumulatora (ideał 12,68 V). Jednak podłączyłem na noc aku pod inteligentny prostownik i nad ranem dopiero podłączyłem do Afry. Kręciła aż miło. Doładowanie faktycznie może pomóc akumulatorowi w odpowiednim "ułożeniu się" tylko trzeba pamiętać o ładowaniu niskim prądem
pajak65 jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
 

Narzędzia wątku
Wygląd

Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 19:54.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.