![]() |
|
Wszystko dla Afryki Wszystkie nieoryginalne rozwiązania, które można zapakować do Twojego motocykla. Gmole, stelaże, kufry, sakwy, bagażniki, uchwyty, kanapy, modyfikacje zawieszeń, kierownic, gniazdka, GPSy, dynojety, bagstery i inne scottoilery... |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
![]() |
#3 |
![]() ![]() Zarejestrowany: Nov 2010
Miasto: Słupsk
Posty: 704
Motocykl: CRF1000
Przebieg: od zera
![]() Online: 1 miesiąc 3 tygodni 13 godz 29 min 11 s
|
![]()
Powiem od siebie że teraz po przemyśleniach nie zdecydowałbym się na to jeszcze raz .
Nie mówiąc już o pożarze ale temat zmiany silnika nie jest wcale łatwy trzeba wszystko przerabiać, 700 ma inne mocowania puszki filtra pełno czujek z których czyta sygnały do tego ramę trzeba rzeźbić bo nie pasuję idealnie pod silnik trampka. Tzn tak silnik wsadzisz ale góra silnika jest przy krawędzi ramy i ciężko tam dalej coś wyeksponować do tego jak kolega wspominał pompa paliwa najlepiej w bak wspawać a to dodatkowe koszty i pełno innych pierdółek których nawet nie chce mi się wypisywać. No moim skromnym zdaniem nie rentowne a finał i tak może nie być zadowalający. Ale oczywiście zrobisz jak uważasz ja 2 raz nie pochwyciłbym sie na to już wolałbym odkładać na coś nowszego. Pozdrawiam, Ostatnio edytowane przez ferolo : 15.04.2015 o 17:10 |
![]() |
![]() |