![]() |
#11 |
Zakonserwowany
![]() |
![]()
Aby uniknąć podobnych problemów jak na filmiku Puszka , należy bardzo dokładnie uszczelnić wszystkie łączenia w puszcze filtra tak aby podciśnienie nie zaciągało piochu który wali tylne koło . To problem wszystkich enduraków które filtr mają umiejscowiony pod siedzeniem , oprócz tego należy zakładać na gąbkę tzw. filtr piaskowy taką moherową beretke i zaglądać do kilka razy dziennie , wytrzepując ją dokładnie w przeciwnym razie jazdy po fesz feszu nie przeżyją , wszystkie rajdówki mają przerobione wloty powietrza i umieszczone u góry z tego powodu .
__________________
Proszę siadać, się nie wychylać, się nie opowiadać I łaskawie i po cichu i bez szumu i bez iskier Wypierdalać. |
![]() |
![]() |
Narzędzia wątku | |
Wygląd | |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Dlaczego lubię BMW, KTMa, Triumpha | Orzep | Inne - dyskusja ogólna | 125 | 23.08.2013 20:28 |