Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Wszystko co chciałbyś wiedzieć o motocyklach innych niż AT > KTM

 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Prev Poprzedni post   Następny post Next
Stary 26.01.2015, 14:57   #11
puszek
 
puszek's Avatar


Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Krakuff
Posty: 4,760
Motocykl: RD07a
puszek jest na dystyngowanej drodze
Online: 4 miesiące 3 tygodni 3 dni 16 godz 31 min 39 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał ex1 Zobacz post
porównywać.trzeba konstrukcyjnie Afrykę do Lc8, a tam masz puszkę.z filtrem zrobioną nawet lepiej niż.w Afryce

Rd04 też.ma chyba filtr pod kanapą, zaś 690 też jako lc4 ma filtr pod kierownicą w puszce..

jaki z tego wniosek nie ma co generalizować, bo modelów i typów lc4 jest cała masa, a i afryk też kilka
Tak RD04 to był zly pomysł z tym filtrem...A co do LC8 to ma idiotycznie umieszczony akumulator -zresztą malutki, słabiutki, na wysokości podnóżków...Co woda , czy inny syf to aku się szlamuje i topi...
Przynajmniej te lc8 tak miały które znałem...Może Exowy ma aku gdzieś indziej...W sumie to lc8 to fajny motor, wygodna pozycja , sporo mocy, dużo turatech produkuje do tego świecidełek- a ten nowy to super konkurencja dla GS1200 ..Będą się chłopaki na autostradach dogadywać.
puszek jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
 

Narzędzia wątku
Wygląd

Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
Dlaczego lubię BMW, KTMa, Triumpha Orzep Inne - dyskusja ogólna 125 23.08.2013 20:28


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 00:55.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.