![]() |
|
Rama, zawieszenia, napęd Montaż i demontaż łańcucha, zębatek, zawieszenia przedniego i tylniego, centralki i bocznej podstawki, wahacza z ułożyskowaniem. Numery ram, kierownice, rodzaje łancuchów, podnóżki, półki. |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
![]() |
#22 |
![]() |
![]()
Waga się przy takim tjuningu nie zmienia jakoś wymiernie. Wahacz z afryki jest trochę lżejszy od trampkowego (bo z alu), ale za to grubsze i dłuższe lagi ważą ciut więcej. Mniej więcej się to kompensuje. Ja nie zauważyłem jakiejś różnicy po samej wymianie zawiasu.
Jak chcesz urwać z wagi to przede wszystkim lżejszy tłumik, wywalić centralkę, podnóżki pasażera (z pół kilo jeden waży!), aluminiowa kiera, i litowo-jonowy akumulator (600 gr zamiast 4 kg). W sumie możesz odciążyć TA600 o jakieś 10 kg. Czy warto i co to daje- to już temat na oddzielną dyskusję! ![]() |
![]() |
![]() |
Narzędzia wątku | |
Wygląd | |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
kilka pytań o słowackim raju | arturro2622 | Przygotowania do wyjazdów | 2 | 03.02.2013 16:12 |
Praga we dwoje pytan kilka | Wojak | Przygotowania do wyjazdów | 21 | 25.04.2012 17:44 |
Kilka pytań - Maroko | Pawel_z_Jasla | Przygotowania do wyjazdów | 9 | 24.12.2011 08:21 |
Klamoty wyprawowe - pytań kilka | mojrzesh | Wszystko dla Afryki | 17 | 08.09.2011 13:19 |
Gaźniki RD 03 - kilka pytań | Babel | Uklad paliwowy i wydechowy | 7 | 09.09.2010 04:25 |