|
|
|||||||
| Wszystko dla Afryki Wszystkie nieoryginalne rozwiązania, które można zapakować do Twojego motocykla. Gmole, stelaże, kufry, sakwy, bagażniki, uchwyty, kanapy, modyfikacje zawieszeń, kierownic, gniazdka, GPSy, dynojety, bagstery i inne scottoilery... |
|
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
|
|
#11 |
|
Zakonserwowany
![]() |
Amortyzator posiada masę pozycji regulacji , którymi możemy dopasować ustawienie do terenu w którym sie poruszamy , co za tym idzie przenosi sie to na precyzje z jaką wybieramy optymalny tor jazdy , bez niepotrzebnej i meczącej ciągłej korekty . Szczególnie na piaszczystym podłożu gdzie bez tego gadżetu jazda na motocyklu ważącym 200 kg jest walką o przetrwanie a nie przyjemnością , mówiąc o tym nie mam na myśli Błędowa czy Siedleckiej , tylko prawdziwe piochy Afryki . W kwestii montażu amortyzatora nie ma większego problemu , można adoptować te od motocykli enduro ( nie wiem jak z montażem tych od plastików ), nie posiadam dużej wiedzy i doświadczenia w tym temacie , wiec przy wyborze kierowałem się oponami tych nielicznych użytkowników LC8 , którzy używają to moto zgodnie z przeznaczeniem i startują w rajdach pustynnych w związku z tym wybrałem ten polecany przez nich .
Na koniec dodam że amortyzator nie załatwi za Ciebie roboty i moto samo nie pojedzie jak po szynie , tylko w jakimś stopniu Ci pomorze , co za tym idzie może okazać się niepotrzebnym i kosztownym wydatkiem . Powodzenia .
__________________
Non si invecchia in base al tempo che si ha alle spalle, si invecchia quando si inizia a dimenticare i sogni . |
|
|
|