![]() |
|
Uklad paliwowy i wydechowy Montaż i demontaż baku, kraników , gaźników, , tłumiki , filtry powietrza i paliwa, linki, pompy paliwa elektryczne i podcisnieniowe, ustawienia gaźnika, poprowadzenie przewodów. |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
![]() |
#27 |
Administrator
![]() |
![]()
Benzyna rajdowa to nie lotnicza.
Białą ekstrakcyjną też da się spalić w cylindrach tyle że odbywa się to wybuchowo a nie "powoli". Udział prawej nogi na pedale ma średnio 30% wpływ na spalanie , jakość paliwa jest kolejnym czynnikiem z mniejszym oprocentowaniem. Pomijam już choć też ważne czynniki jak temperatura , zawartość tlenu w powietrzu, ciśnienie w oponach, ilość ładunku , kierunek wiatru, ciśnienie atmosferyczne , wysokość npm , rodzaj opon i ich opory względem prędkości , Cx pojazdu . Te czynniki nawet dotyczące tego samego samochodu są zmienne. Ale jak pojeździmy u Niemców czy Szwedów o osiągniemy wyniki nieosiągalne w naszych drogach. Czyli jeszcze szerokość geograficzna ma znaczenie .
__________________
AT03 Ostatnio edytowane przez Dzieju : 11.12.2014 o 09:19 |
![]() |
![]() |
Narzędzia wątku | |
Wygląd | |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Power Big Meeting Vasteras | Bies13 | Kwestie różne, ale podróżne. | 1 | 27.02.2014 20:03 |
Czyszczenie - ogólnie | jorge | Regularne czynności serwisowe | 35 | 02.04.2012 06:41 |