Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > NAT - Nowa (przyszła) Królowa > CRF 1000 L

Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stary 05.11.2014, 12:10   #1
voxan69
 
voxan69's Avatar


Zarejestrowany: Jul 2008
Miasto: Sanok
Posty: 2,026
Motocykl: EXC, ST 1300
Przebieg: rośnie
voxan69 jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 miesiąc 2 tygodni 5 dni 14 godz 34 min 46 s
Domyślnie

motormaniak jak będzie ważył do 190 kg na sucho czyli tyle co stary Trampek to ta moc będzie wystarczająca powiedziałbym idealna - najważniejsze, żeby był niezawodny - taki, którym nie będziesz się bał pojechać dalej na wschód. Ja miałem różne motki w życiu nawet takie po 180 km plastiki, pan europana 1300, dużego GS-a i inne. Teraz mam starego Trampka (z wyboru) i jazda nim sprawia mi największą frajdę - nie ma dobrego zawiasu, nie ma mocy, nie chroni przed wiatrem ale wjeżdżam wszędzie gdzie chcę i czuję, że mnie nigdy nie zawiedzie (nie ma nawet pompki paliwa).
Ta nowa "Afra" jeżeli będzie taka jak pokazali i będzie miała dobry nie za wielki silnik będzie ideałem dla większości motocyklistów lubiących bezdroża
__________________
Dopóki walczysz jesteś zwycięzcą
voxan69 jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 05.11.2014, 12:30   #2
Navaja

Zapłaciłem składkę :)

Zarejestrowany: Jun 2010
Miasto: Halinów
Posty: 990
Motocykl: BMW R 100 S, R 1200 GSA
Navaja jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 miesiąc 4 tygodni 1 dzień 3 godz 8 min 25 s
Domyślnie

Przyrost postów w tym wątku jest imponujący - takiej dynamiki nie było nawet w czasach najlepszej świetności tematu: "Dlaczego lubię BMW-Hyde Park".
Na austriackim forum AT jest kolo, który zdaje się być bliżej koryta Hondy (to od niego jest to zdjęcie z parku) i podał parę informacji:
1. Dane techniczne zostaną opublikowane późnym początkiem przyszłego roku.
2. Liter w pojemności powinien być.
3. Późnym latem (mam nadzieję, że 2015 ) motocykl ma się pojawić w sieci dealerskiej.
4. Wydech zamontowany w prezentowanym moto pochodzi z testów w Maroku. W serii ma być skręcany z kolektorów, katalizatora i końcowego tłumika, który będzie wiekszy i trochę obniżony tak by jeszcze weszły podnóżki pasażera.
5. Co najważniejsze: DCT będzie, podobnie jak w innych modelach, opcjonalne.

To tyle.

Ostatnio edytowane przez Navaja : 05.11.2014 o 12:33
Navaja jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 05.11.2014, 12:37   #3
myku
 
myku's Avatar


Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Germany
Posty: 5,909
Motocykl: CRF1000D+Cegla+Czelendz
myku will become famous soon enough
Online: 4 miesiące 1 tydzień 5 dni 18 godz 47 min 30 s
Domyślnie

Wiadomo,ze efekt finalny bedzie troche inny,cywilizowany.Wiadomo,ze firmy akesoryjne dorobia reszte i kazdy bedzie miec to o mu niezbedne.Nawet jesli to Prototyp,to wiadomo w co i jakiego klienta Honda bedzie tym egzemplarzem celowac.jak dla mnie wszystko wyglada bardzo optymistycznie i nalezy tylko troche jeszcze poczekac.Zrobia gotowe moto,przetestuja je pol roku i wypuszcza sprawdzoony model.Nie jak BMW,ktore testuje na klientach i szczyci sie darmowymi akcjami servisowymi.
myku jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 05.11.2014, 12:40   #4
puszek
 
puszek's Avatar


Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Krakuff
Posty: 4,770
Motocykl: RD07a
puszek jest na dystyngowanej drodze
Online: 4 miesiące 3 tygodni 3 dni 22 godz 59 min 54 s
Domyślnie

A mnie gdzieś zawiało ze zawiecha ma mieć 26 cm skoku przód/tył a silnik 900 pojemności i poniżej 100 koni..
Ta filozofia o psuciu sie motka jak na razie nie ma odzwierciedlenia w przypadku CRF250 L...
puszek jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Odpowiedz

Narzędzia wątku
Wygląd

Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 01:34.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.