![]() |
|
Wszystko dla Afryki Wszystkie nieoryginalne rozwiązania, które można zapakować do Twojego motocykla. Gmole, stelaże, kufry, sakwy, bagażniki, uchwyty, kanapy, modyfikacje zawieszeń, kierownic, gniazdka, GPSy, dynojety, bagstery i inne scottoilery... |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
![]() |
#6 |
![]() Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Sexu i biznesu
Posty: 1,562
Motocykl: CRF1000, R80G/S PD, DR650SE
![]() Online: 2 tygodni 5 dni 3 godz 3 min 52 s
|
![]()
Ja jak narazie wywalam:
- lusterko prawe, lewe skladane - podnozki pasazera - raczki pasazera - lampa przednia - 800g - mocowanie lampy - 500g - wydech, zmiana na HUSARa - kierunki z przekaznikiem - linka ssania - 100g - stacyjka - 600g - kłódka kasku - mocowanie tablicy - czujnik luzu - czujnik sprzegla - czujnik stopki bocznej - licznik, slimak, linka - 600g - gmol chlodnicy - gorny odbojnik lancucha - manetki gumowe na piankowe Dolozylem: - zbiornik 20L + - oslona silnika - GPS - oslony rąk na kierownicy - podwyzszanie kierownicy - licznik Trailtech - trzymacz simeringu walka zdawczego - lampa okragla WASEM 180mm - 600g Generalnie jest to wiadro dratów! Ale tak jak mowi Adagiio bedzie to okolo 10kg, nie wiecej. Niemniej jednak, w tym momencie motor wydaje sie bardzo lekki. Raczej nie planuje zmian komponentow na lzejsze bo to droga sprawa, a swoje niestety wazyc musi. Czy warto nawiercac elementy zeby odciazyc?
__________________
__ Golodupiec bez Afryki Ostatnio edytowane przez QrczaQ : 01.11.2014 o 19:50 |
![]() |
![]() |