| 
			
			 | 
		#2061 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Jul 2013 
				Miasto: Łódź 
					
				
				
					Posty: 355
				 
Motocykl: YAMAHA TENERE 700 
				
				
				 
Online: 1 tydzień 23 godz 3 min 13 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			może kolejne konstrukcje będą miały turbosprężarkę i mniejsze pojemności nie mam na myśli to ktm... kto tam wie...
		 
		
		
		
		
		
		
		
	 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#2062 | |
			
			
			![]() Zarejestrowany: Sep 2013 
				Miasto: Lubelskie 
					
				
				
					Posty: 2,620
				 
Motocykl: CRF1000 
Przebieg: 149 000 
				
				
				 
Online: 1 miesiąc 2 tygodni 3 dni 7 godz 32 min 52 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 Cytat: 
	
   bo hundy yamahy i BMW to już wszyscy mają ...
		 | 
|
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#2063 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Jun 2008 
				Miasto: Poznań 
					
				
				
					Posty: 5,607
				 
Motocykl: 690 Enduro 
				
				
				 
Online: 4 miesiące 2 tygodni 1 dzień 4 godz 36 min 25 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Produkowanie motocykli z najdroższej półki sprzyja rozwojowi firmy. Będą mieli kase to będą mogli produkować także motocykle niszowe.
		 
		
		
		
		
		
		
			
				__________________ 
		
		
		
		
	"A jeśli nie znajde w swej głowie rozumu to paszport odnajde w szufladzie..."  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#2064 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Mar 2008 
				Miasto: Germany 
					
				
				
					Posty: 5,909
				 
Motocykl: CRF1000D+Cegla+Czelendz 
				
				
				 
Online: 4 miesiące 1 tydzień 5 dni 18 godz 47 min 30 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Poza tym nie oszukujmy sie,ale coraz wiecej ludzi ma kase.zwlaszcza w Europie i USA gdzie ten wlasnie model jest doskonala propozycja.Nie kazdy ma ambicje jechac na koniec swiata,albo taplac sie w blocie,bo go to po prosu albo nie bawi,albo nie iteresuje.Zreszta do tego sa inne motocykle,takze od KTM.I kompletnie nie rozumiem majaczenia bo jak to juz nazwac to nie wiem,ze skoro jest tyle elektroniki to napewno cos sie spierdoli,a najlepiej jak wszystko padnie.Motocykl ten jest przeznaczony do turystyki jak najbardziej cywilizowanej,gdzie sa serwisy,jest ADAC Assistans i reszta ekipy,ktora za znikoma skladke roczna zajma sie toba w razie W.Uwazam tego Kata za super propozycje i juz nie opisywalbym go jako konkurenta,czy zagrozenie dla   tego,czy owego innego koncernu.Poprostu swietny motocykl turystyczny z duzym zbiornikiem paliwa,ladny,z mega kopem i momentem,ktory nie pozostawia zadnych zyczen.
		 
		
		
		
		
		
		
		
	 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#2065 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Jun 2008 
				Miasto: Poznań 
					
				
				
					Posty: 5,607
				 
Motocykl: 690 Enduro 
				
				
				 
Online: 4 miesiące 2 tygodni 1 dzień 4 godz 36 min 25 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
				__________________ 
		
		
		
		
	"A jeśli nie znajde w swej głowie rozumu to paszport odnajde w szufladzie..."  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#2066 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Mar 2008 
				Miasto: Germany 
					
				
				
					Posty: 5,909
				 
Motocykl: CRF1000D+Cegla+Czelendz 
				
				
				 
Online: 4 miesiące 1 tydzień 5 dni 18 godz 47 min 30 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			W Tajlandii pomaranczowy jeszcze nie jest popularny  
		
		
		
			 
		 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#2067 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Sep 2013 
				Miasto: Lubelskie 
					
				
				
					Posty: 2,620
				 
Motocykl: CRF1000 
Przebieg: 149 000 
				
				
				 
Online: 1 miesiąc 2 tygodni 3 dni 7 godz 32 min 52 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			a oto BMW ma odpowiedź na 150KM Kata, 
		
		
		
		
		
		
		
	http://www.motorcyclistonline.com/ne...-bmw-s1000-adv jest to S1000GS, tylko ciekawe czy z mocy zdjęli tak np na 170KM  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#2068 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Jun 2008 
				Miasto: Gliwice 
					
				
				
					Posty: 71
				 
Motocykl: nie mam AT jeszcze 
				
				
				 
Online: 4 dni 5 godz 44 min 45 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Kochani.....pomózcie i podzielcie się swoją wiedzą. Czy (a jeśli tak to w jaki sposób) można obniżyć KTM 690 enduro? Nie dosięgam podłoża nawet palcami stop  
		
		
		
		
		
		
		
	  W salonie powiedzieli że się nie da......ale jakoś im nie wierzę  
		 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#2069 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Jun 2008 
				Miasto: Poznań 
					
				
				
					Posty: 5,607
				 
Motocykl: 690 Enduro 
				
				
				 
Online: 4 miesiące 2 tygodni 1 dzień 4 godz 36 min 25 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			spuścic powietrze  
		
		
		
		
		
		
			![]() Wszystko się da ale to przeróbka, jaka z punktu widzenia producenta/salonu jest niedopuszczalna. Palcami jednej stopy też nie? 
				__________________ 
		
		
		
		
	"A jeśli nie znajde w swej głowie rozumu to paszport odnajde w szufladzie..."  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#2070 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Sep 2010 
				Miasto: białystok 
					
				
				
					Posty: 2,662
				 
Motocykl: ktm 640 adventure 
				
				
				 
Online: 3 miesiące 4 tygodni 1 dzień 22 godz 1 min 59 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			4 cm dasz rade tym: http://www.koubalink.com/KTM%20690.html 
		
		
		
		
		
		
		
	ale pewnie analogicznych rozwiazan jest wiecej. Mysle z jesli to zamontuja w salonie to gwarancji nie stracisz. dodatkowe 2-3 cm mozna na siedzeniu wybrac... i troche odpuscic na sprezynie, wtedy pod ciezarem bedzie bardziej "siadac".  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
![]()  | 
	
	
		
| Narzędzia wątku | |
| Wygląd | |
		
  | 
	
		
  | 
			 
			Podobne wątki
		 | 
	||||
| Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor | 
| Dlaczego lubię BMW, KTMa, Triumpha | Orzep | Inne - dyskusja ogólna | 125 | 23.08.2013 21:28 |