| 
			
			 | 
		#291 | 
| 
			
			 Are we truly alone? The Truth is Out There 
			![]() Zarejestrowany: Jul 2011 
				Miasto: Urzut 
					
				
				
					Posty: 661
				 
Motocykl: obecnie brak 
				
				
				 
Online: 1 miesiąc 3 tygodni 6 dni 1 godz 3 min 57 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			masz w doc  
		
		
		
			  a tłumacz Wójka G jest tragiczny ![]() Spadkobiercą legendarnego Honda Africa Twin (pierwsze 650, potem 750) mówi, jak zawsze, praktycznie od kiedy wyszedł z produkcji.Oczekiwania jest wykończyć TA: nowy maxi enduro może zadebiutować na Milan Show w listopadzie, a kandydaci dać się być jedną z królowych Milanese ekspozycji towarzyszy - jak się wydaje - z wielu nowości w segmencie enduro maxi. Jak wspomniano w ciągu ostatnich kilku miesięcy, nowa Honda Africa Twin affat- nie zaprzecza jego historię i utrzymanie silnej zdolności do off-road (od turysty, oczywiście). Świadczy o różne szczegóły: ogólną zwartość (o masie własnej około 200 kg), pojemność silnika 1000 cc, koła przedniego, 21-calowy napęd łańcuchowy końcowego i zawieszenia z podwyżką raczej pobożne przyznał. Nie będzie również koła ze szprychami.E-rysuje linie estetykę pięknej Hondy Rajd 450, który ścigał się w sezonie 2013 (co wyjaśnia jego obecność na zdjęciach widać.) Wierzymy, że nowa Africa Twin będzie bliżej do Rajdu - przynajmniej w formach - że różne ilustracje do tej pory pojawiły się na stronach na całym świecie. Moc i cena (odpowiednio 100 koni i około 12000 euro) zioneranno pozycję pod bieżącym 1200, ale w odpowiedzi na prośbę wielu europejskich zawodników, którzy oczekują nowego Africa Twin tak blisko, jak to możliwe, że wszystkie legendarnego Africona know-my na nartach.Silnik będzie podwójne silnika z elektronicznym wtryskiem paliwa, ale zrezygnować z wąską konfigurację w kształcie litery V, 52 °, nowa wersja będzie zatrudniał skierowanych równolegle śmigło, to rozwiązanie, które łączy w sobie niższe koszty produkcji w bardziej zwartej cyklu układu.CO bicilindri- nie będzie miał nic wspólnego z zestawem 750 cc Honda Integra Manning i NC 750X, ale jest wynikiem określonego projektu, który widział all'o- gruszki na kilka miesięcy japońskich inżynierów. Dlatego też nowoczesny silnik, zaprojektowany, aby połączyć wydajność, niezawodność i użyteczność przy niskich obrotach. Nowa Honda Africa Twin 1000 przybędzie prawdopodobnie dwóch wersjach: czysto drogowych, inny, że daje zielone światło do świata kołka. Dostępność Hipotetyczna żółciowych (na życzenie) skrzyni biegów z podwójnym sprzęgłem DCT.Obrotu powinien zacząć od kwietnia 2015 roku ![]() ![]()  
		Ostatnio edytowane przez slafo : 24.09.2014 o 02:39  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#292 | 
| 
			
			 początkujący szutrowiec 
			![]() Zarejestrowany: May 2014 
				Miasto: Warszawa 
					
				
				
					Posty: 78
				 
Motocykl: 990 ADV 
				
				
				 
Online: 2 dni 21 godz 25 min 23 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Lepiej używając google translate używać angielskiego jako języka docelowego - wtedy jest trochę bardziej zrozumiałe.
		 
		
		
		
		
		
		
		
	 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#293 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Aug 2014 
				Miasto: Wwa 
					
				
				
					Posty: 179
				 
Motocykl: nie mam AT jeszcze 
				
				
				 
Online: 1 tydzień 1 dzień 18 godz 21 min 43 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Śmigło i żółć w skrzyni biegów. Jednak jest postęp  
		
		
		
		
		
		
			 
		
				__________________ 
		
		
		
		
	V-strom 1050XT  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#294 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Aug 2010 
				Miasto: Warszawa 
					
				
				
					Posty: 532
				 
Motocykl: RD07a 
				
				
				 
Online: 1 miesiąc 2 dni 9 godz 34 min 32 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Śmigło i gruszki w standardzie, to brzmi nieźle. Boję się tylko tego, że "raczej pobożne przyznał"  
		
		
		
		
		
		
			 
		
				__________________ 
		
		
		
		
	"one for joy and one for sorrow"  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#295 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Jul 2010 
				Miasto: Gdynia 
					
				
				
					Posty: 41
				 
Motocykl: RD07 
				
				
				 
Online: 5 dni 21 godz 18 min 46 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			http://www.autoevolution.com/news/ne...ing-84418.html cos takiego znalazlem.....hmmm wyglada calkiem dobrze
		 
		
		
		
		
		
		
		
	 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#296 | |
| 
			
			 majsterkowicz amator 
			![]() Zarejestrowany: Aug 2008 
				Miasto: Galway/Wyrzysk 
					
				
				
					Posty: 2,242
				 
Motocykl: XR650r & XRV750 
Przebieg: ~50kkm+ 
Galeria: Zdjęcia 
				
				
				 
Online: 3 miesiące 4 tygodni 21 godz 41 min 42 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 Cytat: 
	
   A fuj strasznie ta Afra wyglada... Chyba najgorszy koncept jaki byl... 
				__________________ 
		
		
		
		
	![]() -=TyMoN=- _______________________________________ Moje spalanie: Mój kanał YouTube Moja "TwarzoKsiążka"  | 
|
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#297 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Nov 2009 
				Miasto: Gdańsk 
					
				
				
					Posty: 585
				 
Motocykl: nie mam AT jeszcze 
				
				
				 
Online: 1 miesiąc 1 tydzień 1 dzień 1 godz 7 min 19 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Kolejny Crosstourer, potraktowany photoshop'em  
		
		
		
		
		
		
		
	 
		 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#298 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Jan 2014 
				Miasto: Rz-ów 
					
				
				
					Posty: 648
				 
Motocykl: RD07 
				
				
				 
Online: 3 tygodni 2 dni 14 godz 42 min 51 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Straszliwe opasła...wygląda na 240kg. 
		
		
		
		
		
		
		
	Dunno, chyba moim ideałem byłoby: ok. 800ccm, 80km. Wtedy dałoby się spełnić założenia <200kg, plus wytrzymałość i niezawodność konstrukcji. 1000cmm i 100 koni, na które wszyscy zdają się być tak strasznie napaleni kojarzy mi się z: a.) Niemożliwością wykorzystania tego zapasu mocy w terenie innym niż autobahn. b.) Przy wadze <200kg, jakąś żenującą wytrzymałością ramy i zawieszenia.  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#299 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Mar 2008 
				Miasto: Krakuff 
					
				
				
					Posty: 4,770
				 
Motocykl: RD07a 
				
				
				 
Online: 4 miesiące 3 tygodni 3 dni 22 godz 59 min 54 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Stawiam ,ze będzie podobna z wyglądu do CRF450 Rally 
		
		
		
		
		
		
		
	Honda nie po to inwestuje w Dakar by nie wykorzystać tego marketingowo przy sprzedaży nowej Afryki. Będzie zewnętrznie nawiazywać do Dakarówki , ale ciekawe jakie wsadza zawiasy,silnik i ile bedzie palić. No i ta niezawodność....oby tylko została jak w starej Afri...  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#300 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Jul 2008 
				Miasto: Sanok 
					
				
				
					Posty: 2,026
				 
Motocykl: EXC, ST 1300 
Przebieg: rośnie 
				
				
				 
Online: 1 miesiąc 2 tygodni 5 dni 14 godz 34 min 46 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Puszek obyś miał rację
		 
		
		
		
		
		
		
			
				__________________ 
		
		
		
		
	Dopóki walczysz jesteś zwycięzcą  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 |