Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Warsztat XRV 650 / XRV 750 > Układ elektryczny i zapłonowy

Układ elektryczny i zapłonowy Montaż, demontaż oraz kontrola elementów jak: alternator, akumulator, regulator napięcia, CDI, okablowanie, światła, bezpieczniki, przełączniki, światła stopu, czujnik nóżki bocznej, wiatraki, klaksony, tripmastery, kontrolki, rozruszniki i kierunkowskazy.

 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Prev Poprzedni post   Następny post Next
Stary 15.01.2009, 13:48   #14
klanol
:O
 
klanol's Avatar


Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: warszawa
Posty: 684
Motocykl: RD07
Przebieg: 38000
Galeria: Zdjęcia
klanol jest na dystyngowanej drodze
Online: 6 dni 21 godz 25 min 16 s
Thumbs up

Cytat:
Napisał hans Zobacz post
oki, panowie, czyli male resume:

podswietlenie - pod tripmajstra coby w światła nie ingerować
zasilanie: - do ramy
: + do kabla zasilającego wentylator na chlodnicy ((czarny kabel w kolorowy rzucik wg. diagramu Haynes'a, prowadzący do "fan motor")Podpinac sie nozna tak blisko silniczka jak sie chce.))
: + zabezpieczyc bezpiecznikiem 5A na okolicznosc niemca

zalety tego rozwiazania: malo kabli, dziala tylko po wlaczeniu stacyjki, nie trza sie wpinac w kostki pod bakiem i go demontowac. obwod podwojnie zabezpieczony: 10A bezpiecznik wpuszce i 5A na kablu.

correct?
może być nawet bez drugiego bezpiecznika w tym przypadku
klanol jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
 

Narzędzia wątku
Wygląd

Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 00:24.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.