Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Warsztat XRV 650 / XRV 750 > Układ elektryczny i zapłonowy

Układ elektryczny i zapłonowy Montaż, demontaż oraz kontrola elementów jak: alternator, akumulator, regulator napięcia, CDI, okablowanie, światła, bezpieczniki, przełączniki, światła stopu, czujnik nóżki bocznej, wiatraki, klaksony, tripmastery, kontrolki, rozruszniki i kierunkowskazy.

 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Prev Poprzedni post   Następny post Next
Stary 14.08.2014, 10:04   #17
motormaniak
mistrzu
 
motormaniak's Avatar


Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Warszawa
Posty: 1,961
Motocykl: RD03
Przebieg: ?
Galeria: Zdjęcia
motormaniak jest na dystyngowanej drodze
Online: 2 miesiące 4 tygodni 1 dzień 9 godz 39 s
Domyślnie

Zdarza się. Jak zostawiałeś moto u mechanika pewnie już miał suche cele - ale jak chodził - to chodził.... Miałem przypadek że regler chodził niby normalnie , ile razy go mierzyłem pokazywał 13,4v , ale raz na jakiś czas co 3 miesiące padał akumulator, a jeżdzę codziennie. Rok dochodziłem - mierzyłem - zawsze dawał idealnie. W końcu podpiełem na stałe woltomierz i (po miesiącu!) nakryłem go jak dawał 18 voltów, co ciekawe po wyłączeniu i włączeniu moto znów dawał katalogowe 13,4 i było tak przez kolejny tydzień, potem zmieniłem regler.
__________________
Enduro i ADV
motormaniak jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
 

Narzędzia wątku
Wygląd

Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 04:25.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.