![]() |
|
Układ elektryczny i zapłonowy Montaż, demontaż oraz kontrola elementów jak: alternator, akumulator, regulator napięcia, CDI, okablowanie, światła, bezpieczniki, przełączniki, światła stopu, czujnik nóżki bocznej, wiatraki, klaksony, tripmastery, kontrolki, rozruszniki i kierunkowskazy. |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
![]() |
#17 |
mistrzu
![]() Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Warszawa
Posty: 1,961
Motocykl: RD03
Przebieg: ?
Galeria: Zdjęcia
![]() Online: 2 miesiące 4 tygodni 1 dzień 9 godz 39 s
|
![]()
Zdarza się. Jak zostawiałeś moto u mechanika pewnie już miał suche cele - ale jak chodził - to chodził.... Miałem przypadek że regler chodził niby normalnie , ile razy go mierzyłem pokazywał 13,4v , ale raz na jakiś czas co 3 miesiące padał akumulator, a jeżdzę codziennie. Rok dochodziłem - mierzyłem - zawsze dawał idealnie. W końcu podpiełem na stałe woltomierz i (po miesiącu!) nakryłem go jak dawał 18 voltów, co ciekawe po wyłączeniu i włączeniu moto znów dawał katalogowe 13,4 i było tak przez kolejny tydzień, potem zmieniłem regler.
__________________
Enduro i ADV |
![]() |
![]() |