![]() |
|
Regularne czynności serwisowe Wymiany: płynu hamulcowego, chłodniczego, oleju silnikowego i w zawieszeniu, filtrów, opon, zębatek i łańcuchów, świec. Regulacje: zaworów, gaźników, łańcuchów, łożysk główki ramy, świateł. Kontrola: opon, linek, akumulatora, łożysk, przygotowanie do sezonu i do zimy, smarowanie elementów. |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
![]() |
#11 |
![]() Zarejestrowany: Apr 2008
Miasto: Białystok/Jaświły/BielskP
Posty: 1,892
Motocykl: LC 4
![]() Online: 1 miesiąc 3 tygodni 4 dni 14 godz 1 min 34 s
|
![]()
Jest też alternatywna opcja dla oryginalnych tłoków, ale to dla tych którzy lubią konkretnie podłubać. Tłoki od Suzuki VX 800 średnica 83 mm tan z lewej, z prawej od Afryki 81 mm. Jednak wymagają trochę frezowania z góry pod zawory Afryki.
![]() Podobno tłoki firmy JE od Hawka pasują do Afry bez żadnych przeróbek średnica 82 mm. ![]() Głowicę też można przy okazji podłubać. Większe gniazda i zawory, na pewno poprawią napełnianie i opróznianie cylindra. Ponadto można zaspawać w kształt "serca " ( zdaje się chodzi o większą kompresją, tak kolo przreobił silnik NT650), ale i też tłoki specjalnie pod to przerabiał. Głowica AT ![]() i ta sama po przeróbce ![]() 29 mm zawory ssące i 36 wydechowy ![]() Można zamówić też wałki rozrządu, do Hawka Amerykany takie robią firma GW i Kent w Niemcowni do Afryki robi to firma megacycle a tłoki P&B ale to już konkretna zabawa i koszty. Ostatnio edytowane przez Cibor klv : 20.01.2014 o 23:43 |
![]() |
![]() |
Narzędzia wątku | |
Wygląd | |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Mały adventure od BeeMWe... | majki | Inne - dyskusja ogólna | 47 | 08.05.2013 16:05 |