Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Główny dział > Wszystko dla Afryki

Wszystko dla Afryki Wszystkie nieoryginalne rozwiązania, które można zapakować do Twojego motocykla. Gmole, stelaże, kufry, sakwy, bagażniki, uchwyty, kanapy, modyfikacje zawieszeń, kierownic, gniazdka, GPSy, dynojety, bagstery i inne scottoilery...

 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Prev Poprzedni post   Następny post Next
Stary 09.01.2014, 08:23   #35
pawel_kielce
 
pawel_kielce's Avatar


Zarejestrowany: Jul 2012
Miasto: Kielce
Posty: 49
Motocykl: nie mam AT jeszcze
pawel_kielce jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 miesiąc 1 tydzień 2 dni 20 godz 22 min 53 s
Domyślnie

Witam

To i ja dorzucę swoje trzy grosze:
Varta - poza ewidentnymi dziwadłami (których używałem kilkanaście lat temu) to najgorszy akumulator z jakim jeździłem. Serie FUNSTART wrzuciłem 3 lata temu do majesty 250. Całkowita porażka. Po pół roku przestał żyć - wymiana gwarancyjna, następny kilka miesięcy temu wyrzuciłem. Instalacja ok, zamontowałem jakiś chiński o nazwie równie oryginalnej jak alfabet obrazkowy. Znajomy kupił Vartę do cebulki i podobne historie.
Też wymieniam aku przed sezonem w afryce i spojrzałem na Vartę, ale w większości aukcji podają błędne informacje. YTX14-BS Varty ma 100 A prądu rozruchowego (dane ze strony producenta) - oczywiście do weryfikacji. A do xrv to niewiele.
U kolegi w trampku jeździ BOSCH serii M6 bodajże. Dwa sezony. Nie narzeka choć mówi że jak dłużej postoi (ogrzewany garaż) to troszkę ciężej kręci niż poprzedni. Być może też "wielkość" prądu rozruchu nie powala.

YUASA - miałem kiedyś w FJ 1200. Te "prawdziwe" są bardzo drogie. Ja miałem taki rynkowo-polski za 200-parę złotych. Dwa lata bez problemu przejeździł, potem nie wiem - sprzedałem motocykl ale nic się nie działo.
Afrykę kupiłem z aku Landport. Z tego co wiem jak ją kupiłem miał dwa sezony. Przejeździłem na nim dwa kolejne. Już rok temu dla pewności miałem go zmienić ale...wiecie jak to jest...bardziej kusiło przejeździć te fundusze.

Aktualnie ma 4 sezony, wymieniam go ale nie dlatego że padł czy coś się dzieje - obawiam się iż mógłby nadejść niespodziewany koniec.
A moto jak w większości: grzane manetki, dwa gniazda zapalniczki (najczęściej wykorzystywane jedno) i to co stanowi oryginalne wyposażenie.
Też się mocno zastanawiam nad aku ale chyba pozostanę przy takim jak aktualnie jest. Jak ktoś wcześniej napisał, to i tak ok. 3 sezony.

To moje subiektywne odczucia, poparte moim doświadczeniem...
pawel_kielce jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
 

Narzędzia wątku
Wygląd

Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
Akumulator do AT Kobra Układ elektryczny i zapłonowy 29 26.02.2018 16:05
Akumulator do 0 7a jorge Układ elektryczny i zapłonowy 39 30.01.2015 10:43
akumulator w zimie monkees Układ elektryczny i zapłonowy 11 16.11.2012 08:18
Akumulator a ABS (BMW r1100gs) mateusz-kotek Inne - dyskusja ogólna 19 01.02.2012 21:47
[FAQ] Akumulator podos Regularne czynności serwisowe 13 05.01.2009 10:31


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 21:10.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.